کپسول آتش نشانی یکی از وسیله هایی است که همیشه در نزدیکترین موقعیت به ما قرار دارد و این بهترین گزینه برای قرار دادن کپسول ها در دسترس می باشد. کپسول های آتش نشانی باید همیشه آماده استفاده باشند زیرا در زمان بروز آتش سوزی زمان بسیار اندک وجود دارد که باید از  کپسول آتش نشانی استفاده کنیم تا بتوانیم آتش سوزی را مهار نماییم.

استفاده از کپسول آتش نشانی بسیار ساده بوده و ما پس از کشیدن ضامن می توانیم با فشردن اهرم کپسول و هدایت خروجی کپسول به سمت آتش از آن استفاده کنیم، بسیار مهم است که هر فردی بتواند استفاده با کپسول را بیاموزد. کپسول های آتش نشانی در انواع مختلفی به تولید می‌ رسند که باید نوع مناسب را برای مکان مورد نظر تهیه نمایید. خدمات ایمنی آتش گریز تهران از مراکز معتبر و خوشنام در زمینه ی فروش و شارژ انواع کپسول های آتش نشانی می باشد.

از انواع کپسول های آتش نشانی می‌ توان به کپسول آتش نشانی آب ، کپسول آتش نشانی فوم، کپسول آتش نشانی پودر ، کپسول آتش نشانی گاز ،کپسول آتش نشانی بیورسال اشاره کرد. در ادامه به توضیح دو نوع کپسول آتش نشانی پر مصرف می پردازیم:

کپسول آتش نشانی محتوی آب

از کپسول آتش نشانی آب برای آتش سوزی های ناشی از مواد خشک مانند چوب کاغذ، لاستیک، پلاستیک و غیره که در گروه a قرار می‌ گیرند، استفاده می شود.

کپسول آتش نشانی کف

از کپسول های آتش نشانی محتوی کف برای حریق هایی که در کلاس b قرار می گیرند مانند مایعات قابل اشتعال و همچنین و برای حریق های‌ کلاس a که شامل مواد خشک است از آن استفاده می‌کنیم. برای خرید انواع کپسول های اتش نشانی از جمله خرید کپسول آتش نشانی آب و گاز و نیز شارژ انواع کپسول های آتش نشانی به سایت مراجعه کنید و از خدمات عالی خدمات ایمنی آتش گریز تهران برخوردار شوید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 707
نمایش همه
علاقه مندی ها ()