نصب توری مرغی از جمله راهکارهایی است که می توان جهت محصور نمودن محوطه از آن استفاده نمود. امروزه خیلی از افراد علاقه مند هستند که بتوانند از فضای باز موجود در نمای ساختمان برای پرورش گل و گیاه و یا نگهداری پرندگان استفاده نمایند. در حال حاضر شاهد فروش انواع توری مرغی به صورت رولی می باشیم که می توان به توری مرغی پلاستیکی و توری مرغی فلزی اشاره نمود. متناسب با فضایی که قصد نصب توری مرغی را دارید، می توانید مناسب ترین نوع آن را انتخاب نمائید که ماندگاری بالایی داشته باشد.

اگر نیازمند به ایجاد محوطۀ محصور هستید، می توانید از خدمات نصب توری مرغی گروه کار در ارتفاع نماروز استفاده نمائید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به ارائه هر گونه خدمات ساختمانی در ارتفاع می باشند.

نحوۀ نصب توری مرغی

جهت نصب توری مرغی در حیات خلوت تنها نیاز به استفاده از پیچ بند، رولپلاک، چکش، امبردست و مواردی از این قبیل دارند. علت اصلی استفاده از توری مرغی، ایجاد فضایی محصور و نورگیر می باشد که بتوان تابش نور خورشید را در محوطه حفظ نمود.

اجرای نصب توری مرغی برای پاسیو، نیاز به تجهیزات ایمنی مطمئن دارد تا برای نصاب خطر جانی به دنبال نداشته باشد چون محل پاسیو در ارتفاع می باشد و می تواند خطراتی برای فرد به دنبال داشته باشد.

متناسب با فضای باز، نصب توری مرغی فلزی می تواند بهترین گزینه باشد چون نسبت به شرایط محیطی مقاوم است و استحکام بالایی در برابر تابش نور خورشید و باد و باران خواهد داشت. البته باید توجه داشت که انتخاب فنس فولادی ضد زنگ کاربردی تر خواهد بود.

جهت استعلام قیمت نصب انواع توری مرغی و  خدمات شستشوی آجر نما می توانید با کارشناسان فنی گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید. سپس هماهنگی های لازم را جهت ایجاد محوطۀ محصور انجام دهید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 644
نمایش همه
علاقه مندی ها ()