آتش سوزی در اماکن اداری و تجاری و همچنین در ساختمان های مسکونی خسارات و صدمات بسیار زیادی را به وجود می آورد که اگر بتوانیم از بروز آتش سوزی جلوگیری کنیم و آن را مهار نماییم، می توانیم این خسارات مالی و جانی را به حداقل برسانیم. کپسول آتش نشانی از وسیله های بسیار ضروری در هر مکانی است که با استفاده از آن می توان از گسترش آتش سوزی جلوگیری کرد. کپسول های آتش نشانی در طی دوره‌ های استفاده به نیاز به  شارژ کپسول  دارند و باید شارژ شود.

شارژ انواع کپسول آتش نشانی

کپسول های آتش نشانی از تجهیزات بسیار مهمی هستند که به هنگام حریق و مورد استفاده قرار می گیرند. این وسیله در زمان حریق می تواند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد اما اگر شارژ کپسول به موقع انجام نشود نمی توانیم استفاده درستی را از کپسول آتش‌نشانی داشته باشیم. انواع کپسول آتش نشانی شامل کپسول آتش نشانی محتوی آب ،کپسول آتش نشانی محتوی پودر ،کپسول آتش نشانی محتوی کف، کپسول آتش نشانی محتوی گاز ،کپسول آتش نشانی بیورسال می باشد ، هر یک از این کپسول ها نیاز به شارژ مجدد دارند و باید در زمان مناسبی نسبت به شارژ کپسول اقدام نماییم.

کپسول آتش نشانی یکی از ابزار های حفاظت کننده از ساختمان ها در مقابل آتش است و وجود آن در هر یک از ساختمان ها بسیار ضروری بوده و در زمان وقوع حریق می توان از کپسول آتش نشانی استفاده کرد. این وسیله بسیار کارآمد بوده و اگر شارژ کپسول به خوبی انجام گرفته باشد ، می‌ تواند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد.شارژ کپسول آتش نشانی دارای تاریخ انقضا بوده و در زمان فرا رسیدن تاریخ انقضا باید برای شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمایید همچنین زمانی که از کپسول آتش نشانی استفاده می کنید برای استفاده بعدی باید حتماً شارژ کپسول انجام گیرد.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 653
نمایش همه
علاقه مندی ها ()