اجرای شیروانی از جمله روش هایی است که در راستای نمای سقف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تا کنون در سطح شهر انواع سقف شیبدار را مشاهده نموده اید که جهت جلوگیری از بارش بازار به داخل ساختمان از این نوع پوشش استفاده می کنند. جهت اجرای سقف شیروانی نیاز به استفاده از ابزارآلات و متریال خاص است. طی مراحل تعریف شده اجرای شیروانی بر روی سقف اجرا می گردد. به طور کلی سقف صاف، سقف گنبدی و سقف شیبدار از جمله انواع روش اجرای شیروانی به شمار می رود.

آراز سقف به صورت حرفه ای در زمینۀ تأمین و اجرای پروژه های سقف شیروانی و آردواز فعالیت می کند. این مجموعه با استفاده از متریال مختلف، قادر به اجرای سقف شیبدار می باشد.

انجام زیرسازی جهت اجرای سقف شیروانی

جهت اجرای سقف شیروانی نیاز به زیرسازی است و جایگاه نشیمن مناسب برای نصب شیروانی استفاده می شود. بدین ترتیب در ابتدای کار، دور تا دور فضای سقف شیروانی را با استفاده از پروفیل های فلزی و یا چوبی محصور می کنیم. بدین ترتیب فضای لازم جهت اجرای سقف شیروانی صورت می گیرد.

کلافی که ایجاد می شود باید به طور کامل به وسیلۀ اتصالات مناسب به اسکلت اصلی سقف متصل گردد تا بر اثر شرایط آب و هوایی نامناسب همچون باد و طوفان و یا بلایای طبیعی همانند زلزله مقاومت بالایی داشته باشند. جهت ایجاد کلاف تا قسمت وسط سقف با استفاده از پروفیل های متفاوتی قابل اجرا می باشد. جهت تعیین مقاطع، در همان ابتدای کار توسط مهندسین محاسبات اولیه انجام می گیرد تا بدین وسیله بتوانند کلاف های پیرامون مورد نیاز سقف را تهیه نموده و به صورت کاملاً اصولی اجرای مراحل سقف شیروانی را انجام دهند. اجرای سقف شیروانی تنها به محدودۀ خاصی تعلق ندارد و می توان در مناطق گرمسیری و خشک نیز اجرا نمود.  

جهت دریافت خدمات اجرای سقف شیروانی و اجرای آردواز می توانید از خدمات مجموعۀ آراز سقف استفاده نمائید.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 551
نمایش همه
علاقه مندی ها ()