سینک گرانیتی از اجزای اصلی سنگ گرانیت و مواد آکریلیک و یا رزین ساخته شده است. در این مقاله به صورت اختصاصی به بررسی کیفیت سینک گرانیتی خواهیم پرداخت. در صورت نیاز به تأمین سینک ظرفشویی، بتوانید از مزایای سینک گرانیتی استفاده نمائید. در حال حاضر امکان خرید سینک گرانیتی در ابعاد مختلف برای افراد مختلف فراهم می باشد. گرانیت از جمله سنگ های طبیعی است که مقاومت بالایی در برابر خوردگی، سایش، حرارت بالا و مواردی از این قبیل دارد و به همین دلیل جهت ساخت سینک از این نوع سنگ طبیعی استفاده می نمایند.

فروشگاه سینک گرانیتی به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ تأمین و فروش انواع سینک گرانیتی با برندهای ایرانی و خارجی فعالیت دارد. با در اختیار داشتن کادر فروش مجرب، همواره آمادۀ ارائه خدمات مشاوره ای و پشتیبانی فروش به عموم مشتریان می باشند.

خرید سینک گرانیتی و مزایای آن

جهت خرید سینک گرانیتی نیاز به رعایت یک سری نکات مهم است، که در ادامۀ مقاله بیشتر به شرح آنها خواهیم پرداخت. ساخت سینک های گرانیتی حاصل نتایج پیشرفت دانش پلیمری و ویژگی منحصربفرد و استثنایی خاک گرانیت می باشد و سطح استحکام این نوع سنگ بسیار بالاست.

از جمله ویژگی های بارز سینک گرانیتی می توان به داشتن ظاهری زیبا و در عین حال استحکام بالای آن در برابر حرارت بالا، ضربه و خراشیدگی اشاره نمود. امروزه خیلی از افراد متقاضی خرید سینک گرانیتی برای محیط آشپزخانۀ محل زندگی خود می باشند.

از معایب سینک گرانیتی می توان به کاهش زیبایی و درخشندگی سینک در بلند مدت اشاره نمود. در واقع نمی توان سطوح سینک گرانیتی را با سیم ظرفشویی شست و یا برخورد اشیاء نوک تیز در بلند مدت، موجب خط و خش می شود و یا برخورد محکم اجسام ممکن است موجب فرورفتگی بر روی سطوح سینک می شود.

جهت سفارش خرید سینک می توانید به وب سایت فروشگاه سینک گرانیتی مراجعه نمائید.

پشتیبانی سایت : تهرانپارس - فرجام - پلاک 61/69
 پشتیبانی سایت : 308 14 261 - 021
پشتیبانی فروش : 05 1396 0- 912 0
 ایمیل : info At sinkgraniti.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 537
نمایش همه
علاقه مندی ها ()