میلگرد استیل از جمله فرآورده های فلزی و پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد. تولید کنندگان میلگرد، این محصول را از آلیاژ استیل با گریدهای سری 200، 300 و 400 تولید و به بازار جهانی عرضه نموده اند. نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید میلگرد استیل وجود دارد و صنایع مختلف باید هنگام سفارش این محصول، آگاهی کامل نسبت به این موضوع مهم داشته باشند. همانطور که می دانید اجزای اصلی تشکیل دهندۀ استیل از عناصر مختلفی همچون کروم، کربن، نیکل، سیلیس، منیزیم و ... می باشند. تغییر درصد عناصر کروم و نیکل می تواند خواص استیل را دگرگون سازد.

مجموعۀ استیل راشا از دیگر مراکز توزیع کنندۀ فرآورده های استیل است که در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. متناسب با نیاز بازار توانسته اند در لیست محصولات مجموعه، امکان خرید میلگرد استیل گرید 304 و میلگرد استیل 420 را برای صنعت گران مهیا نموده است.

کاربرد میلگرد استیل و مزایای آن

پیش از اینکه به مبحث موارد کاربرد میلگرد استیل بپردازیم، قصد داریم اشاره ای مختصر به ویژگی های میلگردهای 304 و میلگرد 420 داشته باشید چون مصارف آنها در صنایع مختلف به وفور مشاهده می شود.

میلگرد استیل 304 دارای خاصیت غیر مغناطیسی بوده و در برابر اکسید شدن مقاومت بالایی دارد. این در حالی است که میلگرد استیل گرید 420 دارای خاصیت مغناطیسی است و با عنوان میگرد استیل بگیر شناخته می شود.

بدیهی است متناسب با مصارف مختلف، مناسب ترین نوع میلگرد استیل را تهیه نموده و از آن جهت ساخت تجهیزات و دستگاه های استیل استفاده نمایند.

قیمت خرید میلگرد استیل 420 و... بر اساس کیفیت، گرید، ضخامت و ابعاد آن مشخص می شود. جهت استعلام لیست قیمت انواع میلگرد استیل می توانید با واحد فروش شرکت استیل راشا تماس بگیرید. سپس هماهنگی های لازم را جهت خرید و تحویل میلگردها انجام دهید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 753
نمایش همه
علاقه مندی ها ()