پروفیل استیل از جمله محصولات استیل رایج و پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد. شکل ظاهری پروفیل استیل همانند لوله های مستطیلی، مربعی و یا دایره ای است که تو خالی هستند. تولید کنندگان پروفیل استیل توانسته اند این نوع قطعات فولادی را با گریدهای مختلف تولید و به بازار عرضه نمایند. علت اصلی استقبال از صنعت خرید و فروش پروفیل استیل، استحکام بالای این محصول در برابر خوردگی اشاره نمود.  

چندین سال از فعالیت مجموعۀ استیل راشا می گذرد و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند موفق به واردات و توزیع انواع پروفیل استیل با گریدهای مختلف گردند. این مجموعۀ معتبر متناسب با نیاز بازار امکان خرید لوله استیل، پروفیل استیل، میلگرد و ... را برای صنعتگران فراهم نموده است.

سفارش پروفیل استیل با گریدهای مختلف

پروفیل استیل گرید 304 و پروفیل استیل گرید 201 از جمله پروفیل های رایج در بازار به شمار می روند و به وفور جهت مصارف گوناگون صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. علت اصلی تفاوت میان گریدهای مختلف آلیاژ استیل به دلیل تغییر میزان درصد عناصر تشکیل دهندۀ آنها می باشد. به عبارتی افزایش عنصر کُرُم نسبت به نیکل در ساخت آلیاژ استیل، استیل مقاومت بالایی نسبت به زنگ زدگی خواهد داشت و در برابر مواد اسیدی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

به همین دلیل شاهد عرضۀ انواع آلیاژ استیل با گریدهای مختلف در بازار می باشیم چون میزان درصد هر کدام از عناصر، تأثیر مستقیم بر روی خواص آلیاژ فولادی خواهد داشت. کاربرد عمدۀ پروفیل استیل را می توان در صنعت ساختمان سازی، ساخت تجهیزات صنعتی، ساخت انواع لوازم دکوراتیو استیل، ساخت انواع درب و پنجره، صنعت ساخت تجهیزات آشپزخانه و ... مشاهده نمود. برای خرید پروفیل استیل 304 به سایت مراجعه کنید.

اگر نیازمند به تأمین پروفیل های استیل هستید، می توانید با دفتر فروش شرکت استیل راشا تماس حاصل فرمائید و با قیمت مناسب تهیه نمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()