شیرآلات استنلس استیل از کیفیت بالایی برخوردار است چون از آلیاژ مقاوم و ضد زنگ برخوردار می باشد. شیرآلات کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف همچون صنعت نفت و پتروشیمی، انتقالات آب و فاضلاب، صنایع کشاورزی، صنایع غذایی و غیره دارد. در ادامۀ میکرو مقاله قصد داریم به معرفی انواع شیرآلات استنلس استیل بپردازیم، تا در صورت لزوم بتوانید مناسب ترین شیرآلات را جهت تکمیل پروژه های ساخت تأسیسات پکیج های صنعتی و خانگی با قیمت مناسب تهیه نمائید. فروش شیرآلات استنلس استیل در دو دسته بندی اصلی دستی و اتوماتیک صورت می گیرد.

گروه تجارت استیل راد از جمله مجموعه های برتر در حوزۀ تأمین و فروش انواع شیرآلات استیل، لوله استیل و انواع اتصالات در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده است. این مجموعه متناسب با نیاز بازار، توانسته اند محصولات با کیفیت تهیه و توزیع نمایند.

مشخصات شیرآلات استنلس استیل و قیمت آنها

ویژگی شاخص و بارز شیرآلات استنلس استیل، استحکام بالا در برابر خوردگی می باشد. به عبارتی همانطور که می دانید استیل دارای خاصیت ضد زنگ است و مانع از جذب رطوبت و ایجاد رسوب در قسمت های مختلف شیرآلات می شود. به طور کلی شیرآلات استنلس استیل از استحکام بالایی برخوردار هستند و جهت مصارف خانگی و صنعتی مورد برای کنترل جریان سیالات مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

شیرآلات استنلس استیل توپی، شیرآلات سوزنی، شیرآلات کشویی، شیرآلات فلنج دار، گیت ولوها، گلول ولوها و چک ولوها از جمله انواع شیرآلات استنلس استیل محسوب می شوند و کاربرد هر کدام از آنها را می توان در ساخت تجهیزات و ماشین آلات مختلف مشاهده نمود.

جهت استعلام قیمت خرید شیرآلات استنلس استیل مانند خرید لوله استیل ، می توانید با واحد فروش مجموعۀ تجات استیل راد تماس بگیرید. این مجموعه به دلیل نوع تخصص و فعالیت هایی که تا کنون انجام داده است، قادر به عرضۀ محصولات با دوام می باشند.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 597
نمایش همه
علاقه مندی ها ()