همه ی ما تا حدودی با دریچه کولر آشنایی داریم و می دانیم که در ساختمان ها از آن در خروجی کانال ها استفاده می کنند. هر محیطی نیاز به داشتن هوایی مطبوع دارد و برای ایجاد تهویه ی مطبوع یکی از ضروری ترین قطعات، دریچه کولر می باشد. در واقع برای این که بتوانیم هوای یک محیط را تازه و متناسب با دما نگه داریم، باید از کانال کشی استفاده کنیم و از دریچه های انتقال هوا بهره ببریم و به این صورت از وسایل سرمایشی و گرمایشی بهره مند شویم. تهران دما یکی از فروشندگان انواع دریچه کولر در کشورمان است که انواع دریچه های کولر را با قیمت ارزان به شما ارائه می کند.

مزایای دریچه کولر

دریچه کولر از لوازمی است که تقریبا در تمامی ساختمان ها به چشم می خورد و یکی از سازه هایی است که به شکل هوشمندانه طراحی شده است. با استفاده از دریچه کولر می توان هوایی ورودی به ساختمان را تنظیم کرد همچنین در فصل های دیگر از خروج انرژی جلوگیری خواهد کرد.

فروش انواع دریچه کولر با قیمت ارزان

دریچه کولر در انواع مختلفی به تولید می رسد و با توجه به شرایط محل مورد نظر باید آن را خریداری کرد. انواع دریچه کولر از قبیل دریچه کولر سقفی با پره ثابت و یا متحرک، دریچه کولر گرد به صورت های دهش و یا بازگشت، پادری و....، هر یک در جنس های مختلفی به تولید می رسد و برای خرید آن باید حتما به فروشندگان معتبر مراجعه نمایید تا بتوانید این وسیله را در نوع با کیفیت خریداری نمایید.

استفاده از دریچه ها در کانال کولر در حال افزایش بوده و با ساخت ساختمان های جدید تر و یا بازسازی ساختمان ها، این قطعات نیز مورد استفاده قرار گرفته و یکی از اصلی ترین لوازم ساختمانی به شمار می رود. در بازار انواع دریچه کولر با قیمت های مختلف عرضه می گردند به همین جهت اگر می خواهید خرید دریچه کولر را با قیمت ارزان انجام دهید به سایت تهران دما مراجعه کنید و خرید دریچه کولر را انجام دهید.

تهران دما 

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   09190888245

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 775
نمایش همه
علاقه مندی ها ()