قیمت پوکه معدنی به فاکتورهای متعددی وابسته می باشد که می توان به کیفیت و سایز آن اشاره نمود. علت اصلی استقبال عموم افراد از پوکه های معدنی، نوع ساختار خاص و منحصربفرد این نوع سنگ می باشد. ایجاد پوکه های معدنی حاصل فعالیت های آتشفشانی می باشد. در واقع گدازه های آتش فشان جهت کاهش دمای خود، اقدام به تولید اسکوریا و دیاتومیت می کنند تا سردتر شوند. به همین دلیل این نوع سنگ ها دارای بافت متخلخل می باشند و نسبت به سنگ های معمولی سبک می باشد. جهت اطلاع از  قیمت پوکه معدنی ، می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

پوکه معدنی رضایی دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ پخش انواع پوکه معدنی با قیمت ارزان می باشد. جهت استعلام قیمت انواع پوکه معدنی می توانید با دفتر فروش تماس بگیرید.

قیمت پوکه معدنی قروه

قیمت پوکه معدنی قروه به کیفیت و ابعاد آن بستگی دارد. پیش از خرید پوکه های معدنی می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی از قیمت پوکه معدنی مطلع شوید. پوکه معدنی به دلیل نوع ساختاری که از آن برخوردار است، شاهد کاربرد آن در صنایع مختلف می باشیم. کاربرد پوکه معدنی در امور ساخت و ساز به وفور قابل مشاهده می باشد و جهت ساخت سازه های بتنی مورد استفاده قرار گرفته می شود و موجب سبک تر شدن سازه می گردد.

به طور کلی قیمت پوکه معدنی به سایز آن بستگی دارد و امروزه می توانید در سطح بازار شاهد فروش پوکه معدنی کیسه ای عدسی، پوکه معدنی فندقی، پوکه معدنی ماسه ای، پوکه معدنی بادامی و غیره باشید. ممکن است قیمت پوکه های معدنی با یکدیگر متفاوت در نظر گرفته شود.

پوکه معدنی رضایی به عنوان یکی از عرضه کنندگان پوکه در سطح کشور می باشد. این مجموعه امکان خرید پوکه های معدنی با کیفیت را برای مشتریان فراهم نموده اند.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 765
نمایش همه
علاقه مندی ها ()