نصب داربست از اهمیت بالایی برخوردار است چون به عنوان سازۀ موقت اجرا می شود. جهت اجرا و  نصب داربست ، نیاز به استفاده از تجهیزات مختلفی است که می توان به لوله های عمودی، لوله های افقی، لوله های متصل کننده، پایه فلزی بین لوله های استاندارد، تختۀ اصلی حامل، گیرۀ نگه دارنده قرنیز، تختۀ پلانک، بریک، چرخ، بست اتصال دهندۀ دو لوله، لوله محافظ و ... اشاره نمود. در ادامۀ مقاله به انواع داربست و نحوۀ نصبت داربست خواهیم پرداخت.

شرکت داربست دلتا از جمله مجموعه های معتبری است که در زمینۀ اجرا و نصب داربست با قیمت ارزان فعالیت می کند.

اجرای نصب داربست

نصب داربست به طرح های مختلفی اجرا می شود چون ارتباط مستقیم با سبک طراحی ساختمان خواهد داشت. علاوه بر آنکه نوع کاربری که برای نصب داربست مد نظر قرار گرفته اید، شیوۀ نصب داربست از اهمیت بالایی برخوردار است.

به طور کلی نصب داربست با متریال چوب و فلز قابل اجرا می باشد که می توان به داربست فلزی و داربست چوبی اشاره نمود. معمولاً دابست چوبی به صورت ثابت نصب می شود و جهت ساختن آنها از نردبان مخصوص، تخته و یا پل استفاده می شود.

لیکن جهت نصب داربست فلزی از لوله های فولادی با قطرهای 5 سانتی متری و با ضخامت 4 میلی متری استفاده می شود. جهت اجرای برخی از پروژه های نصب داربست، می توان از روش نصب داربست پایه دار استفاده نمود. در واقع این نوع شیوه متناسب با سازه هایی است که ارتفاع سکوی کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

به طور کلی نصب داربست ایمن از اهمیت بسزایی برخوردار است چون نصب نا ایمن داربست می تواند خطرات زیادی را در پی داشته باشد.

جهت دریافت خدمات نصب داربست در تهران با رعایت نکات ایمن می توانید به مجموعۀ داربست دلتا مراجعه نموده و از سرویس دهی این مجموعۀ معتبر بهره مند شوید.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 793
نمایش همه
علاقه مندی ها ()