پوکه معدنی از جمله سنگ های معدنی است که از نظر نوع ساختار متفاوت از سنگ های معمولی می باشد. پایۀ اصلی پوکه معدنی، مواد مذاب گدازه های آتش فشانی است که باعث تمایز عمدۀ این نوع سنگ با دیگر سنگ های معدنی در سطح جهان شده است. از مهمترین ویژگی های ظاهری  پوکه معدنی می توان به تخلخل های آن اشاره نمود. به طور کلی مواد مذاب آتشفشانی ضمن آنکه پوکه های معدنی را تولید می کند، مواد اسکوریا و دیاتومیت های رسوبی نیز تولید می شود. با توجه به ویژگی های ساختاری خاص که پوکه های معدنی دارند، در صنایع مختلف از مزایای آن استفاده می شود.

پوکه معدنی رضایی یکی دیگر از عرضه کنندگان پوکه های معدنی در سطح کشور می باشد. جهت تأمین پوکه های معدنی قروه می توانید با دفتر فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

مزایای خرید پوکه معدنی

با توجه به بافت متخلخلی که پوکه های معدنی از آن برخوردار هستند، مصارف عمدۀ این نوع سنگ را می توان در امور ساخت و ساز، زهکشی رطوبت خاک و غیره مشاهده نمود. به طور کلی کاربرد پوکه معدنی در امور ساخت و ساز، می تواند موجب کاهش وزن سازه شود. البته هزینۀ ساختمان سازی کاهش پیدا می کند.

قیمت پوکه معدنی به جنس و ابعاد آن بستگی دارد. به طور عمده پوکه معدنی از سرندهای مختلف عبور داده می شوند و این مسئله موجب می شود که شاهد فروش انواع پوکه معدنی همچون پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی بادامی، فروش پوکه معدنی گردویی و غیره در سطح بازار باشیم.

پوکه معدنی رضایی دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ توزیع پوکه های معدنی قروه فعالیت خود را تأسیس نموده است. بدین ترتیب شرکت هایی که در حوزۀ ساخت و ساز، امور کشاورزی و غیره فعالیت می کنند، می توانند پوکۀ مورد نیاز مجموعۀ خود را با قیمت ارزان تهیه نمایند.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 739
نمایش همه
علاقه مندی ها ()