شارژ کپسول آتش نشانی در تهران به عنوان یکی از خدمات شهری به شمار می رود. با توجه به اهمیت تجهیز نمودن ساختمان ها به کپسول آتش نشانی، انجام شارژ کپسول آتش نشانی در تهران ضرورت دارد چون محتویات داخل کپسول پس از منقضی شدن، فاسد می شود و نیاز به شارژ مجدد خواهند داشت. با توجه به اینکه حادثه خبر نمی کند و ممکن است مدت زمان زیادی از کپسول استفاده ننمائید، بررسی دوره ای تاریخ تولید و انقضاء کپسول آتش نشانی حائز اهمیت می باشد. اطلاع داشتن از مراکزی که خدمات شارژ کپسول در منطقه ارائه می دهند، ضرورت خواهد داشت.  

چندین سال از خدمات مجموعۀ ایمنی آتش گریز تهران می گذرد و این مرکز از ابتدا فعالیت خود را در حوزۀ فروش و شارژ انواع کپسول آتش نشانی در تهران آغاز نموده است، مجهز به تجهیزات پیشرفتۀ شارژ کپسول می باشند و انواع کپسول های آتش نشانی را با بهترین کیفیت شارژ می نماید همچنین برای خرید کپسول ها می توانید با ما تماس بگیرید.

شارژ کپسول آتش نشانی در تهران با قیمت ارزان

با توجه به نوع مواد اشتعال زا که در پیرامون ما وجود دارد، از مواد متفاوتی جهت اطفاء حریق استفاده می شود. چوب، پارچه، بنزین و گازوئیل تنها برخی از موادی هستند که جهت خاموش کردن آنها نیاز به مواد خاموش کنندۀ متفاوتی است که بتوان به راحتی مهار آتش سوزی را انجام داد. در همین راستا کپسول پودر و گاز، کپسول co2، کپسول آتش نشانی فوم، کپسول آتش نشانی آب و گاز و کپسول بیوورسال تهیه شده اند و در دسترس عموم افراد قرار گرفته می شود. اجرای شارژ کپسول آتش نشانی در تهران برای دارندگان هر کدام از این کپسول ها قابل انجام می باشد.

جهت اطلاع از قیمت شارژ کپسول آتش نشانی شمال تهران می توانید با مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس بگیرید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 808
نمایش همه
علاقه مندی ها ()