شستشوی نمای ساختمان با استفاده از ابزارآلات مشخص صورت می گیرد. امروزه جهت طراحی و ساخت نمای ساختمان از مصالح ساختمانی مختلف استفاده می شود، تا بدین وسیله بتوانند زیبایی خاصی به نمای دکوراسیون ساختمان ببخشند و ماندگاری ساختمان را نسبت به گذشته افزایش دهند. تفاوت های زیادی در حوزۀ ساختمان سازی نسل جدید و قدیم وجود دارد. از این رو طراحی اکثر نماهای ساختمان، بیشتر جنبۀ زیبایی دارد. بنابراین تمیز نگه داشتن و نظافت آن تأثیر بسزایی بر جذب بینندگان و زیبایی ظاهری ساختمان خواهد داشت. اجرای  شستشوی نمای ساختمان برای مالکین ساختمان ها حائز اهمیت است.

گروه کار در ارتفاع نماروز در ابتدا فعالیت خود را در زمینۀ خدمات ساختمانی آغاز نمود ولی با گذشت زمان و بهره گیری از افراد توانمند و همچنین تجهیزات حرفه ای کار در ارتفاع، اقدام به ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان و دیگر خدمات ساختمانی کار در ارتفاع نمود. به عبارتی آب بندی نمای ساختمان، نصب توری مرغی، پیچ و رولپلاک سنگ نما و ... برخی از جمله خدمات اصلی هستند که توسط این مجموعۀ مجرب و حرفه ای به مالکین ساختمان ها ارائه می دهند.

ضرورت ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان

همانطور که در ابتدا بدان اشاره نمودیم، ضرورت اصلی در خصوص انجام شستشوی نمای ساختمان، حفظ زیبایی نما می باشد. ضمن آنکه هنگام شستشوی نمای ساختمان، در صورت لزوم می توان آب بندی درزهای شیشه و کامپوزیت نما را انجام داد. بدین وسیله بتوان از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری نمود. دریافت خدمات آب بندی نمای ساختمان و شستشوی نمای ساختمان به صورت دوره ای می تواند هزینۀ نماشویی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد چون حجم آلودگی و جرم ایجاد شده بر روی سطوح نما کاهش پیدا می کند.

با این تفاسیر، جهت اطلاع دقیق از نحوۀ دریافت خدمات و استعلام قیمت شستشوی نمای ساختمان با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 743
نمایش همه
علاقه مندی ها ()