آب بندی نمای ساختمان جهت حفظ و نگهداری از نمای ساختمان صورت می گیرد. به دلایل متفاوتی، ممکن است برخی از قسمت های نمای ساختمان نم داشته باشد و این مسئله موجب تخریب زود هنگام مصالح ساختمان می شود. بارش باران و برف، طوفان های شدید، زلزله و ... برخی از موارد مهم هستند که تأثیر مستقیم بر روی تخریب قسمت های مختلف ساختمان خواهد داشت. از این رو اجرای  آب بندی نمای ساختمان می تواند نوعی مرمت سازی محسوب شود.

گروه کار در ارتفاع نماروز مجهز به کلیۀ امکاناتی است که قادر به انجام آب بندی نمای ساختمان، نماشویی، ترمیم نما و مواردی از این قبیل می باشد. این مجموعه متشکل از افراد فنی و متخصص است که قادر به اجرای اصولی تمام مراحل می باشند.

آب بندی نمای ساختمان در کوتاه ترین زمان

نکتۀ مهم که در رابطه با آب بندی نمای ساختمان وجود دارد، نوع مواد و نحوۀ اجرای این کار می باشد. معمولاً متناسب با نوع مصالح ساختمانی، از چسب و مواد متفاوتی برای از بین ترک و درزهای ایجاد شده بر روی سطوح نمای ساختمان استفاده می شود.

به عنوان مثال جهت آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه می توانند از مزایای چسب های سیلیکونی و پلی یورتان استفاده کنند. این در حالی است که برای آب بندی نمای ساختمان غیر صیقلی از مواد نانو، مواد پلیمری شفاف، مواد رزینی z90 و غیره استفاده می شود.

تکنسین های مجرب پیش از انجام کار آب بندی نمای ساختمان، موقعیت را بررسی نموده و سپس مناسب ترین نوع مواد را انتخاب نموده و از آن جهت پوشاندن درزهای موجود در نما استفاده می کنند. با عایق کاری نما می توان از نفوذ گرد و غبار و همچنین آب باران به داخل ساختمان جلوگیری نمود. شستشوی نمای ساختمان با کیفیت بالا توسط نماروز انجام می گیرد.

گروه ساختمانی نماروز طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند موفق به کسب موفقیت های زیادی گردند و کارهای ساختمانی در ارتفاع را به بهترین شکل، کوتاه ترین زمان و حداقل هزینه انجام دهند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 575
نمایش همه
علاقه مندی ها ()