پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از جمله راهکارهای پیشگیرانه می باشد. در واقع هدف کلی از انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، جلوگیری از سقوط مصالح نما می باشد و عدم توجه به این اتفاق مهم، می تواند صدمات مالی و جانی را در پی داشته باشد. بدین ترتیب توصیه می کنیم، به محضو مشاهدۀ کوچکترین آسیب دیدگی برای مصالح نما، نسبت به مرمت نمودن نمای ساختمان اقدام نمائید. در اصل با اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ، مجری کار تلاش می کند مصالح نما را مستحکم نموده و از افتادن آنها جلوگیری کنند.

خوشبختانه، گروه کار در ارتفاع نماروز چندین سال است که در زمینۀ خدمات ساختمانی فعالیت دارد و با گذشت زمان و کسب تجربیات فراوان توانسته مجموعۀ خود را جهت ارائه خدمات ساختمانی کار در ارتفاع نیز آماده نمایند. بدین ترتیب در لیست خدمات این مجموعه می توانید خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را نیز دریافت نمائید.

چرا انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

نکتۀ مهم که در رابطه با اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان وجود دارد، به دلیل نوع مصالح موجود در نمای ساختمان می باشد. به عبارتی سنگ، آجر، گرانیت، مرمر و ... از جمله مصالح ساختمانی هستند که به صورت لایه ای بر روی دیوار نصب شده اند. از این رو با گذشت زمان، دلایل متعددی وجود دارد که موجب شُل شدن و اُفتادن آنها می شود. از این رو با پیچ و رولپلاک به راحتی می توان آنها مهار نمود و از افتانشان جلوگیری کرد.

باید بدانید که جهت ارائه خدمات  شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نیاز به ابزارآلات و تجهیزات کار در ارتفاع و ایمنی است. بدین ترتیب فرد به راحتی بتواند موفق به استحکام بخشی مصالح نمای ساختمان گردد.

گروه ساختمانی نماروز دارای تجربیات فراوان در حوزۀ اجرای صحیح خدمات ساختمانی در ارتفاع می باشند. این مجموعه مجهز به کلیۀ تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع و ابزارآلات ساختمانی می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 761
نمایش همه
علاقه مندی ها ()