شستشوی نمای ساختمان دارای یک سری مراحل مشخص شده می باشد که در راستای تمیز نمودن نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. در حال حاضر شیوه های متفاوتی جهت اجرای شستشوی نمای ساختمان در نظر گرفته می شود چون تنوع جنس مصالح ساختمانی و همچنین نوع جرم و کثیفی موجود بر روی سطوح متفاوت از یکدیگر می باشد. بدین ترتیب نوع مواد آلاینده تأثیر قابل توجهی بر روی انتخاب روش  شستشوی نمای ساختمان خواهد داشت. در ادامۀ مقاله به برخی از روش های رایج شستشوی نما خواهیم پرداخت تا بیشتر با این نوع خدمات نظافتی آشنا شوید.

گروه کار در ارتفاع نماروز به عنوان یکی از مجریان با سابقه در حوزۀ خدمات ساختمانی فعالیت دارد. به اقتضای نیاز بازار قادر به ارائه خدمات متعددی همچون نماشویی، نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، مرمت ساختمان نما و ... می باشد.

شستشوی نمای ساختمان در مدت زمان کوتاه

نکتۀ مهم که در رابطه با خدمات آب بندی نمای ساختمان و شستشوی نمای ساختمان وجود دارد، نحوۀ اجرای کار و مدت زمانی که جهت شستشوی نما باید صرف شود. بدین ترتیب مجری کار، پیش از شروع کار، تمام جوانب کار را مورد بررسی دقیق قرار می دهد و سپس مناسب ترین روش را جهت شستشوی نمای ساختمان در نظر می گیرد.

شستشوی نمای ساختمان با ابر و تی، نماشویی با دستگاه واتر جت، نماشویی با دستگاه واتر سند بلاست، شستشو با مواد نانو و ... برخی از شیوه های رایج است و وابسته به نوع مصالح ساختمانی دارد. البته هزینۀ شستشوی نمای ساختمان مشخص نمی باشد و بر اساس یک سری فاکتورهای مهم تعیین می گردد. نوع جرم، روش دسترسی به نمای ساختمان، شیوۀ شستشوی نما و مساحت کار از موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم بر روی مدت زمان اجرای شستشوی نمای ساختمان و همچنین قیمت آن خواهد داشت.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 746
نمایش همه
علاقه مندی ها ()