درب ضد سرقت از جمله انواع درب موجود در بازار محسوب می شود که از کیفیت بالایی برخوردار است. در این مقاله به ویژگی و معرفی انواع درب ضد سرقت خواهیم پرداخت، تا در صورت تمایل به خرید درب های ایمن برای ساختمان، اطلاعات جامعی در خصوص این نوع درب ها داشته باشید. امروزه فروش درب ضد سرقت طرفداران زیادی پیدا کرده است چون افراد بیشتری نسبت به گذشته تمایل به افزایش سطح امنیتی محل سکونت و کسب و کار خود دارند. در ابتدا تنها برخی از کمپانی ها، اداره جات و یا محیط های بانکی از درب ضد سرقت استفاده می نمودند ولی در حال حاضر افراد زیادی تمایل به زندگی در ساختمانی هایی با سطح امنیت بالا می باشند.

شرکت درب کالا از جمله مجموعه های بزرگی است که در حوزۀ تأمین و فروش درب ضد سرقت با برند و مدل های مختلف فعالیت خود را آغاز نموده است. در ادامۀ مقاله به معرفی برخی از محصولاتی که توسط این مجموعه عرضه ی شوند، خواهیم پرداخت.

خرید درب ضد سرقت و ویژگی های آن

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید درب ضد سرقت وجود دارد، آشنایی با ویژگی های درب ضد سرقت می باشد. درب ضد سرقت از ساختار متفاوتی نسبت به درب های معمولی تشکیل شده است و باعث افزایش سطح امنیت ساختمان می شود.

درب ضد سرقت دارای اجزای اصلی چارچوب، قفل و لولا است و هر کدام از این اجزا دارای یک سری ویژگی های فوق العاده خاص نسبت به درب های معمولی می باشند. در گذشته تنها برخی از ساختمان ها مجهز به درب ضد سرقت بودند ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی افراد زیادی طرفدار ساختمان های مجهز به درب ضد سرقت می باشند.

فروش درب ضد سرقت در مدل و برندهای مختلف صورت می گیرد. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های ساختاری خاص و قیمت متفاوت نسبت به یکدیگر می باشند.

از مهمترین ویژگی های درب ضد سرقت می توان به دقت بالای طراحی و انتخاب عالی اجزای اصلی تشکیل دهندۀ آنها اشاره نمود. با بهره گیری از اجزای با دوام و با کیفیت بتوانند سطح امنیت این نوع درب های ساختمان را ارتفاء ببخشند. از ویژگی های قابل توجه درب ضد سرقت می توان به استحکام بالای این نوع درب در برابر فشار، بریدگی، شکستگی و غیره اشاره نمود.

به طور کلی پیش از خرید درب ضد سرقت، پیشنهاد می کنیم نسبت به نوع ساختار بدنۀ درب اطلاعات جامعی بدست آورید. پین فولادی جلوی درب، رویه بیرونی درب، قفل اصلی، پین فولادی، رویه داخلی درب و لوای درب، چشمی، دستیره درب، ورق های فولادی، فریم فولادی، عایق درب، پنل داخلی، لاستیک بازدارنده، و چارچوب به طور کلی اجزای اصلی تشکیل دهندۀ درب های ضد سرقت محسوب می شوند. از این رو متناسب با کمپانی های سازندۀ درب ضد سرقت، می تواند برخی از اجزای تشکیل دهندۀ آن متفاوت از یکدیگر طراحی گردد و نوع متریالی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، از مقاومت بیشتری برخوردار باشند.

استفاده از عایق در طراحی درب ضد سرقت، جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی برودتی در فصول مختلف سال و همچنین عایق صدا می باشد. البته در برابر حرارت بالا نیز از مقاومت بالایی برخوردار هستند.برای اطلاع از فروش درب ضد سرقت ترک به سایت درب کالا مراجعه کنید.

در حالت کلی چهارچوب درب از دو جنس متفاوت فلز و چوب ساخته می شوند ولی در طراحی و ساخت درب ضد سرقت از جنس فلز و فولاد مستحکم استفاده می شود که نحوۀ قرار گیری آنها به دو صورت تیرک عمودی و افقی می باشد و در برابر خراشیدگی و ساییدگی مقاومت بالایی دارند.

استفاده از قفل هایی با آپشن های ثبت اثر انگشت، کارت و یا رمزدار نیز از جمله اجزای دیگر در طراحی درب ضد سرقت به شمار می روند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 724
نمایش همه
علاقه مندی ها ()