نماشویی یکی از تکنیک های رایج جهت پاکیزگی و افزایش دوام نمای ساختمان محسوب می شود. امروزه اجرای نماشویی به روش های مختلف صورت می گیرد چون بستگی به نوع مصالح ساختمانی، سطح جرم و نوع لکه، حجم کار و سبک معماری نمای ساختمان دارد. به طور کلی باید شیوه ها و ایمنی در اجرای نماشویی رعایت گردد تا بدین وسیله بتوان به صورت کاملاً اصولی تمام مراحل شستشوی نمای ساختمان را انجام داد. دوره زمانی اجرا، روش های نماشویی و قیمت نماشویی از جمله مواردی هستند که نقش بسزایی در نحوۀ اجرای نماشویی ساختمان خواهد داشت.

گروه کار در ارتفاع نماروز مجهز به تکنسین های مجرب است که قادر به استفاده از تجهیزات کار در ارتفاع می باشند. این مجموعه با رعایت شیوه های امنیتی فوق العاده کلیه خدمات مرتبط با نمای ساختمان را انجام می دهند.

زیرسازی لازم جهت اجرای نماشویی

بر خلاف تصور برخی از افراد که کار نماشویی را ساده می انگارند ولی این چنین نیست و دارای یک سری نکات مهم است. تشخیص نوع لکه و انتخاب نوع مواد شویندۀ مناسب جهت شستشوی نمای ساختمان چند نکتۀ مهم هستند که در ابتدا، مجری کار باید در نظر گیرد. نصب توری مرغی توسط این مرکز انجام می گیرد. 

امروزه توسط مراکز خدمات ساختمانی مجرب امکان اجرای نماشویی با طناب یا راپل به سهولت انجام می گیرد چون دسترسی فرد به بخش های مختلف نمای ساختمان راحت تر صورت می گیرد. جهت انجام نماشویی با راپل نیاز به رعایت نکات ایمنی است که مرتبط با نحوۀ صحیح و ایمن بستن طناب اصلی است که باید از مستحکم بودن آن اطمینان حاصل نمود.

نماشویی کامپوزیت و شیشه به روش های دستی و با دستگاه واترجت قابل اجرا می باشد که البته از مواد شویندۀ معمولی استفاده می شود. این در حالی است که جهت نماشویی سطوح غیر صیقلی از مواد شوینده شیمیایی با دستگاه واترجت و سندبلاست صورت می گیرد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 667
نمایش همه
علاقه مندی ها ()