شستشوی نمای ساختمان به صورت اصولی انجام می گیرد. نمای ساختمان در معرض ذرات معلق هوا و آلودگی قرار دارند و این مسئله موجب نشستن جرم بر روی سطوح نمای ساختمان می شود. برای شستشوی نمای ساختمان به روش های مختلفی چون آب، مواد شیمیایی و روش های ساینده صورت می گیرد. در این مقاله قصد داریم به برخی از روش های رایج نماشویی ساختمان با طناب بپردازیم.

گروه کار در ارتفاع نماروز با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان به شیوه های مختلف می باشند.

شستشوی نمای ساختمان به روش های مختلف

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، شستشوی نمای ساختمان به وسیله آب نیز صورت می گیرد. اجرای نماشویی با روش آب به صورت شست و شو با فشار بالا، روش خیساندن و شستشوی با بخار یا فشار گرم صورت می گیرد. بدین ترتیب تکنسین شستشوی نمای ساختمان پس از بررسی دقیق، مناسب ترین روش را جهت نظافت مصالح نمای ساختمان استفاده می نماید.

متناسب با جرم و کثیفی کم، امکان تمیز نمودن نما با آب بهترین روش محسوب می شود و متداول ترین شیوۀ شستشوی نمای ساختمان به شمار می رود. با استفاده از دستگاه واترجت برای شستشو با فشار می تواند بسیار کاربردی باشد و میزان مصرف آب را کاهش می دهد..

شستشوی نمای ساختمان با مواد شیمیایی از دیگر روش های نماشویی است که جهت از بین بردن لکه های فلزات، نقاشی دیوار، رنگ و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در همین راستا با بهره گیری از مواد شوینده اسیدی می توان سطوح نما سنگ چدنی، بتونی، گرانیت، آجر و ماسه ای را به راحتی تمیز نمود. به طور کلی جهت سطوح غیر صیقلی با حساسیت پایین نسبت به مواد اسیدی و قلیایی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

در صورت نیاز به دریافت خدمات نظافتی نمای ساختمان و  آب بندی نمای ساختمان می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 634
نمایش همه
علاقه مندی ها ()