پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یکی از روش های کاربردی و مؤثر در راستای مقاوم سازی مصالح ساختمانی نما محسوب می شود. تا کنون ساختمان های نما سنگ، آجر، سرامیک و مواردی از این قبیل را در سطح شهر مشاهده نموده اید، با توجه به اینکه چنین مصالح ساختمانی توسط سیمان و یا چسب بر روی سطوح نما نصب می شوند. شرایط محیطی و گذشت زمان می تواند باعث سُستی مصالح ساختمانی گردد و به مرور زمان موجب ریزش سنگ گردد. گروه کار در ارتفاع نماروز یکی از مجموعه های پیشرو در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. گروه نماروز به اقتضای نیاز بازار به خدمات ساختمانی در ارتفاع، اقدام به تأمین تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع و همچنین جذب نیروی فنی متخصص نموده اند، بدین ترتیب بتوانند خدماتی همچون نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ، آب بندی، شستشوی نما، عایق کاری نما، درزگیری نما، نصب توری مرغی و مواردی از این قبیل را انجام دهند.  

شیوۀ اصولی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

نکتۀ مهم که در رابطه با پروژه های پیچ و رولپلاک نمای ساختمان وجود دارد، مرتبط با رعایت اصول ایمنی کار در ارتفاع می باشد که بایستی توسط تکنسین مجرب صورت گیرد. جهت انجام این کار نیاز به پیچ و رولپلاک فلزی ضد زنگ است که در برابر شرایط آب و هوایی بارانی و نمناک مقاومت بالایی داشته باشد و بتواند مصالح ساختمانی را نگه دارد.

اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب به فرد آزادی عمل بیشتری می دهد که بتواند دسترسی بیشتر به قسمت های مختلف نمای ساختمان داشته باشند و به راحتی بتوانند عملیات نصب پیچ و رولپلاک را به صورت اصولی انجام دهند.

اگر درخواست شستشوی نمای ساختمان و انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان سنگ دارید، می توانید با کارشناسان فنی گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 655
نمایش همه
علاقه مندی ها ()