در برخی از مواقع پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می تواند راهکار مناسبی جهت جلوگیری از ریزش مصالح ساختمانی نما محسوب شود. همانطور که می دانید از گذشته تا کنون کاربرد سنگ، سرامیک، آجر و مصالحی از این قبیل جهت ساخت نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. دلایل متعددی وجود دارد که موجب کاهش استحکام مصالح نمای ساختمان می شود و در نهایت موجب ریزش آنها می گردد. مهندسین ساختمان تلاش نمودند با انجام  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ، از افتادن و ریزش آنها جلوگیری کنند.

گروه کار در ارتفاع نماروز به صورت تخصصی در زمینۀ خدمات ساختمانی فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار توانسته اند موفق به انجام اصولی کارهای ساختمانی همچون نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب و دیگر تجهیزات ساختمانی شوند.

نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان راهکار مفید و مؤثر جهت مقاوم سازی مصالح ساختمانی می باشد. به عبارتی ضعف و ریزش برخی از مصالح ساختمانی را می توان با استفاده از پیچ و رولپلاک فلزی ضد زنگ مرتفع نمود. در ادامۀ مقاله قصد داریم به شیوه های صحیح اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان سنگ اشاره نمائید.

پیش از انجام پیچ و رولپلاک نما، تکنسین های مجرب با بررسی نمای ساختمان تلاش می کنند به روش صحیح این پروسه را انجام دهند. در نظر گرفتن امنیت نصاب پیچ و رولپلاک سنگ نما و همچنین استفاده از پیچ و رولپلاک فولادی ضد زنگ از موارد مهی هستند که هنگام ارائه چنین خدماتی توسط تکنسین فنی مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شوند.

قیمت اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران به حجم کار و نوع پیچ و رولپلاکی که مورد استفاده قرار گرفته می شود، بستگی دارد. از این رو نمی توان به طور دقیق، هزینۀ اجرای این کار را مشخص نمود.

جهت اطلاع از قیمت خدمات آب بندی نمای ساختمان و پیچ و رولپلاک نمای سنگ ساختمان بایستی با کارشناسان فنی گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 568
نمایش همه
علاقه مندی ها ()