هر یک از افرادی که در زمینه شارژ کپسول آتش نشانی فعالیت می کنند به خوبی می دانند که باید چگونه کپسول های آتش نشانی را شارژ کنند. متخصصانی که در خدمات ایمنی آتش گریز تهران فعالیت می نمایند در مورد فشار گاز درون کپسول ها و همچنین مراحل پر کردن گاز کپسول ها اطلاعات کافی در اختیار دارند. بنابراین شما می توانید شارژ کپسول های آتش نشانی خود را به متخصصان خدمات ایمنی آتش گریز تهران بسپارید تا آنها در کمترین بازه زمانی و بدون هیچ مشکلی انواع کپسول های آتش نشانی تان را شارژ نمایند.

نحوه شارژ کپسول

برای شارژ کپسول آتش نشانی ابتدا باید فشار درون کپسول ها آزاد شود و ضامن کپسول ها خارج گردد. در این مرحله تخلیه از سیلندر گاز آتش‌ نشانی انجام می گردد. متخخصان قادر هستند که در این مرحله لوله خمیده شده را از والو خارج ‌کنند و همچنین میله و فنر سوپاپ را بر می ‌دارند. تکنسین خدمات ایمنی آتش گریز تهران والو را تمیز می کند و حلقه گردن والو را به بهترین نحو ممکن می تواند بر اساس نوع کپسول تعویض نماید. بعد از تمیز کردن شارژ کپسول انجام خواهد شد. برای اطمینان جای مناسب کپسول و جلوگیری از افت فشار کپسول می توانید از تکنسین ‌های خدمات ایمنی آتش گریز تهران مشورت ‌های لازم را دریافت کنید. آنها به خوبی در مورد شارژ کردن کپسول آتش نشانی و نصب آن اطلاعات بیشتری در اختیار دارند. برای خرید کپسول آتش نشانی به سایت مراجعه فرمایید. 

تکنسین خدمات ایمنی آتش گریز تهران آزمایش نشت کپسول را برای بررسی علائم نشت به بهترین نحو ممکن انجام می‌ دهد. بعد از آن نازل و شلنگ تخلیه را یک بار دیگر روی کپسول نصب می کنند. شارژ کپسول باید بر اساس استانداردهای مشخص شده نوع کپسول باشد. بر همین اساس متخصصان خدمات ایمنی آتش گریز تهران انواع کپسول ها را وزن می کنند و بر اساس استانداردهای مشخص شده آن شارژ کپسول را انجام می دهند.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 684
نمایش همه
علاقه مندی ها ()