اجرای شیروانی به عنوان یکی از تکنیک های ساخت سقف ساختمان محسوب می شود. تا کنون ساختمان هایی با سقف شیروانی و آردواز را در سطح شهر مشاهده نموده اید. به دلیل ویژگی های خاصی که سقف شیب دار شیروانی دارد، افراد زیادی علاقه مند به طراحی این نوع سبک ساختمان سازی برای آپارتمان و یا ویلا می باشند. در ابتدا اجرای سازه های سقف شیروانی در قسمت های شمالی و سردسیر صورت می گرفت چون بارش فراوان باران و برف در این مناطق به وفور اتفاق می افتد. طراحی سقف شیب دار موجب می شود که نفوذ آب باران و برف به داخل ساختمان غیر ممکن شود. از این رو برخی از گروه های ساختمانی در حوزۀ ارائه خدمات و  اجرای شیروانی در طرح های متنوع می باشند.

آراز سقف به عنوان یکی از گروه های ساختمانی مجرب در حوزۀ اجرای سقف شیروانی در طرح های متنوع و شیک متناسب با سازه های ویلایی و ساختمانی می باشند. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، قادر به ارائه هر گونه خدمات ساخت سقف شیب دار و آردواز با متریال با کیفیت می باشند.

اجرای انواع شیروانی

سقف شیروانی به دلیل نوع ساختاری که دارد، با این نام شناخته می شود و به راحتی می توان آن را از دیگر سقف ها شناسایی نمود. چند سال اخیر شاهد تنوع اجرای شیروانی با مصالح ساختمانی مختلف می باشیم، تا بدین وسیله بتوانند بر زیبایی این نوع سازه بی افزایند. ساختار اصلی اجرای سقف شیروانی به نحوی است که دارای دو ضلع شیب دار می باشد و بدین وسیله از آب باران و برف از روی سقف جاری می شود و به داخل ساختمان نفوذ نمی کند.

جهت سفارش  اجرای آردواز و انواع شیروانی می توانید از تخصص و تجربیات مجموعۀ آراز سقف با قیمت ارزان و طرح های مدرن امروزی استفاده نمائید.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 690
نمایش همه
علاقه مندی ها ()