داربست یکی از سازه های می باشد که برای تقویت سازه اصلی یعنی ساختمان ها باید نصب گردد.  داربست فلزی دارای انواع متنوعی می باشد که هر یک از انواع آن دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند. شما بسته به نوع فعالیت ساختمانی خود می توانید درخواست نصب یکی از انواع داربست های فلزی را از داربست دلتا داشته باشید. داربست دلتا ارائه دهنده انواع داربست فلزی می باشد که تمامی استانداردهای مربوط به نصب و اجرای داربست فلزی را قادر است به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

معرفی انواع داربست فلزی قالب اجرا

یکی از انواع داربست فلزی که به نوعی متداول ترین نمونه داربست شناخته می ‌شود داربست تک می باشد. در هر یک از بناهای آجری و سنگین شما می توانید از این مدل داربست استفاده کنید. یکی دیگر از انواع داربست فلزی که شما از داربست دلتا می توانید دریافت کنید داربست ‌های دوبل می باشد که این نمونه داربست ها در کشور ایران رایج است. داربست فلزی دوبل در بناهایی که سنگی هستند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به همین دلیل برای نصب این نمونه از داربست ها نصابان داربست دلتا نکات بسیار زیادی را در نظر دارند و به آنها دقت می کنند تا ایمنی داربست رعایت شود. فروش داربست توسط مرکز داربست دلتا انجام می گیرد. 

  یکی از خاص ترین نمونه های داربست فلزی نوع داربست کنسول و یا دروازه‌ ای می باشد. این نمونه داربست بر اساس استاندارد هایی که مربوط به طراحی و تولید داربست دلتا می باشد در ساختمان های متنوع نصب می گردد. داربست دلتا این نمونه از داربست فلزی را با هزینه مناسب در بسیاری از ساختمان های شما به کار می ‌بندند. داربست های معلق از جمله داربست هایی هستند که به راحتی قابل حمل می باشند و در برج های بلند از آنها استفاده می کنند. برای نصب آنها نیاز است که وسیله ها و تجهیزات خاصی فراهم شود.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 672
نمایش همه
علاقه مندی ها ()