دریچه کولر از لوازم مهم در ساختمان ها می باشد که قطعه ای مهم در کانال سازی می باشد. در ساختمان ها از کانال کشی برای سیستم تهویه و به منظور استفاده از کولر استفاده می شود. کانال ها نقش هدایت کننده ی هوا را به ساختمان دارند که در انتها به دریچه کولر اتصال می یابند. دریچه کولر در انواع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و به منظور هدایت جریان و تنظیم آن مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید انواع  دریچه کولر با کیفیت عالی به سایت نماروز مراجعه نموده و خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید.

خرید دریچه کولر

دریچه کولر ساختی بسیار پیشرفته دارد و تقریبا در تمامی ساختمان ها استفاده از انواع دریچه کولر ها را مشاهده می کنیم. این وسیله دارای سایز ها و ابعاد مختلفی است. انواع دریچه کولر مانند دریچه کولر با پره های ثابت، دریچه کولر با پره های متحرک، دریچه کولر گرد در نوع دهش و برگشت و... برای مکان های مختلف با توجه به نوع استفاده ، به کار می روند.

انواع دریچه کولر

دریچه کولر در جنس آهنی یا آلومینیومی به تولید می رسد که دارای انواع دریچه کولر با دمپر، دریچه کولر بدون دمپر و سقفی می باشد. همه ی ما دریچه ها را مشاهده کرده ایم و می دانیم که در ورودی در کانال کولر از دریچه استفاده شده است. با استفاده از تنظیم باد و جهت دهی به آن را می توانیم انجام دهیم. مرکز تهران دما یکی از مراکز معتبر و تخصصی در فروش انواع دریچه کولر در کشورمان است که انواع دریچه کولر را با بهترین کیفیت به شما ارائه می کند. این مجموعه قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظ گرفته است و شما می توانید به صورت اینترنتی نیز سفارش خود را ثبت نمایید.

تهران دما 

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   09190888245

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 786
نمایش همه
علاقه مندی ها ()