دکوراسیون کلاسیک یکی از سبک های بسیار پرطرفدار و قابل اعتماد می باشد و برای خانه محیط های کاری و انواع محیط ها و قابلیت اجرایی دارند.این سبک حس نوستالژی را در افراد زنده می‌کند و اجرای دکوراسیون کلاسیک بسیار مناسب خواهد بود برای اجرای این دکوراسیون و سایر سبک ها به سایت ما مراجعه نمایید. افادی که به سبک سنتی علاقه دارند می توانند از  دکوراسیون کلاسیک بهره ببرند.

خصوصیات دکوراسیون کلاسیک

دکوراسیون کلاسیک دارای خصوصیت های بسیار زیادی است در واقع در دکوراسیون مدرن می توان نظم و تقارن را در نظر نگرفت و لوازم نیز دارای اشکال مختلف و متفاوت با طراحی های خاص باشند اما باید توجه کنید در  دکوراسیون داخلی کلاسیک تمام لوازم اصالت خود را حفظ کرده ‌اند و به صورت مجلل به کار گرفته شدند.رنگ ها در دکوراسیون کلاسیک بسیار خاص هستند همانطور که گفته شد معمولا از رنگ‌های روشن یا تیره در این سبک استفاده می ‌شود ، نظم در دکوراسیون کلاسیک بیداد می‌کند و همه لوازم باید طبق اصول در جای خود قرار گیرند و وسایل چوبی نیز در دکوراسیون کلاسیک بسیار به چشم می‌خورد، استفاده از مبلمان با پایه های چوبی، میز چوبی ،کابینت های چوبی و غیره بسیار مناسب هستند.

امروزه سبک کلاسیک دارای علاقمندان بسیار زیادی است و این سبک در محیط های خانگی و اداری محبوبیت فراوانی دارد.برای اجرای سبک نیاز به تجهیزات دکوراتیو در سبک کلاسیک داریم و باید از آنها استفاده مفیدی را داشته باشیم استفاده از خلاقیت و ایده پردازی در اجرای هر یک از سبک ها مهم است و با داشتن تجربه انجام خواهد شد و ایده های بسیار مناسب را بایددر طراحی دکوراسیون در نظر بگیرد. خدمات اجرای دکوراسیون و طراحی داخلی توسط  هیرادانا انجام می گیرد و با بهره گیری از نیروی کار متخصص و مهندسین مجرب و انجام خواهد شد.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02633262747    09129234620

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09127305449

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 748
نمایش همه
علاقه مندی ها ()