میلگرد استیل 420 از دیگر گریدهای رایج میلگرد استیل محسوب می شود و شاهد کاربرد آن در صنایع مختلف می باشیم. این نوع میلگرد با عنوان فولاد ضد زنگ با استاندارد DIN آلمان با کد 1.4021 معرفی می شود. کاربرد میلگرد استیل 420 را در دسته بندی فولاد آلیاژ استنلس استیل در مصارف متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. نکتۀ مهمی که در ساختار این نوع گرید دارد، داشتن خاصیت بگیر این محصول می باشد که با عنوان میلگرد استیل 420 بگیر یا فولاد فروشان نیز شناخته می شود.

شرکت استیل راشا یکی از مراکز بزرگ و معتبر در حوزۀ فروش محصولات فولادی استنلس استیل چون میلگرد استیل، پروفیل استیل، لوله های استیل و غیره با مشخصات فنی استاندارد می باشند.

قیمت میلگرد استیل 420

قیمت میلگرد استیل 420 به سایز، ضخامت، مدل و وزن آن بستگی دارد. بدین ترتیب متناسب با نوع کالایی که قصد ساخت آن را دارید، می توانید اقدام به خرید میلگرد استیل با گرید مناسب نمائید. از خواص مکانیکی میلگرد استیل 420 می توان به سختی برینل 230HB، مدول الاستیسیته 200 گیگا پاسکال و مقاومت کششی 700 الی 950 مگا پاسکال اشاره نمود.

داشتن استحکام بالا، مقاومت در برابر خوردگی بر خلاف داشتن ماهیت بگیر بودن، مقامت در برابر سایش و ضد زنگ از مهمترین ویژگی های بارز استیل گرید 420 به شمار می رود و به طبع آن میلگرد استنلس گرید 420 نیز دارای همین خواص می باشد. کاربرد عمدۀ این نوع میلگرد را می توان در امور ساخت تجهیزات هیدرولیک، صنعت پتروشیمی، صنایع مواد غذایی و آشامیدنی، ساخت تجهیزات دکوراتیو ساختمان و غیره به وفور مشاهده نمود.

ترکیبات اصلی مواد شیمیایی این نوع آلیاژ کربن، سیلیسیوم، منگنز، فسفر، کروم و گوگرد می باشد و به دلیل برخورداری از درصد بالای عنصر کروم، مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد.

صنایع مختلف جهت سفارش خرید میلگرد استیل 304 و میلگرد استیل 420 با قیمت ارزان و استاندارد می توانید از طریق شرکت استیل راشا اقدام نمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 725
نمایش همه
علاقه مندی ها ()