پوکه معدنی از نظر ساختار و شکل ظاهری نسبت به دیگر عناصر معدنی دارای تفاوت های قابل توجهی می باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی پوکه معدنی، انواع آن و کاربرد آن بپردازیم. پوکه معدنی نوعی سنگ معدنی محسوب می شود که حاصل گذازه های آتش فشان سرد شده می باشد. در واقع علت اصلی ساختار تشکیل دهندۀ پوکه های معدنی، آزاد شدن گازهای درون سنگ حین سرد شدن گدازه های آتش فشان می باشد. فروش پوکه معدنی در مدل های مختلف صورت می گیرد و دارای یک سری ویژگی های خاص می باشد و در ادامۀ مقاله بدان خواهیم پرداخت.

پوکه معدنی رضایی به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ تأمین و پخش انواع پوکه معدنی فعالیت خود را تأسیس نموده اند. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند متناسب با نیاز مشتریان پوکه های معدنی با کیفیت را تهیه نموده و با قیمت مناسب عرضه نمایند.

فاکتورهای مؤثر بر قیمت پوکه معدنی

تا کنون کاربرد پوکه های معدنی را در مصارف پرورش گل و گیاه جهت زهکشی خاک مشاهده نموده اید. البته لازم به ذکر است، موارد کاربرد پوکه معدنی متعدد است و در ادامه بیشتر به آنها اشاره خواهیم نمود.

پوکه معدنی بر اساس سایز با عناوین مختلف شناخته می شوند که می توان به پوکه معدنی بادامی، پوکه معدنی گردویی، پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی فندقی، پوکه معدنی ماسه ای و غیره اشاره نمود. از دیگر مصارف عمدۀ انواع پوکه معدنی می توان در امور ساخت و ساز، تزئین نمای فضای سبز، امور شیلات و ... اشاره نمود. سبک بودن و داشتن تخلخل از مهمترین ویژگی های پوکه معدنی به شمار می رود.

جهت سفارش خرید پوکه معدنی کیسه ای ، قروه، پوکه معدنی تبریز و دیگر معادن معتبر در سطح کشور می توانید از طریق مجموعۀ پوکه معدنی رضایی اقدام نمائید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 699
نمایش همه
علاقه مندی ها ()