میلگرد استیل 304 از جمله انواع میلگرد رایج و پر کاربرد در صنایع مختلف به شمار می رود. به طور کلی میلگرد استیل 304 مقاومت بالایی در برابر خوردگی و رطوبت دارد و به عنوان میلگرد ضد زنگ شناخته می شود. امروزه می توان کاربرد این محصول را در صنایع مختلف مشاهده نمود. در ادامۀ مقاله بیشتر به ویژگی و مصارف میلگرد استیل 304 خواهیم پرداخت. نیاز به ذکر است که تولید  میلگرد استیل 304 در استاندارد DIN آلمان با عنوان فولاد 1.4301 معرفی می شود و این در حالی است که فولاد دیگری نیز با داشتن خاصیت ضد زنگ به صورت 304L با کد استاندارد DIN با عنوان فولاد 1.4307 نامگذاری می شود.

شرکت استیل راشا با تلاش فراوان توانسته اند موفق به عرضۀ محصولات فولاد استنلس استیل چون میلگرد استیل، پروفیل استیل و غیره با گریدهای متفاوت گردند. بدین ترتیب صنایع مختلف جهت تهیۀ کالاهای مختلف اقدام به خرید محصول مورد نظر در اندازه های استاندارد می نمایند.  

مزایای میلگرد استیل 304

ترکیب شیمیایی آلیاژ میلگرد استیل 304 متشکل از کربن، سیلیسیوم، منگنز، فسفر، گوگرد، کروم، و نیکل می باشد. خواص اصلی استیل گرید 304، مقدار زیاد کروم و نیکل تشکیل می دهد. از این رو این نوع میلگرد در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی دارد و موجب افزایش کاربرد این نوع آلیاژ در صنایع مختلف شده است. این نوع آلیاژ دارای خاصیت غیر مغناطیسی است و با عنوان میلگرد استیل 304 نگیر شناخته می شود و در اجرای پروژه های ساخت تجهیزات و لوازم دکوراتیو مورد استفاده قرار گرفته می شود. از مهمترین خواص مکانیکی میلگرد استیل 304 می توان به سختی راکول، سختی برینل، سختی ویکرز و مقاومت کششی 500 الی 700 مگا پاسکال آن اشاره نمود. برای اطلاع از فروش پروفیل استیل به سایت استیل راشا مراجعه کنید. 

افرادی که قصد تأمین میلگرد استنلس استیل 304 و دیگر گریدهای رایج با قیمت ارزان دارند، می توانند از طریق شرکت استیل راشا اقدام نمایند.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 751
نمایش همه
علاقه مندی ها ()