هزینه طراحی دکوراسیون داخلی

فاکتور های مختلفی برای طراحی دکوراسیون داخلی مورد نظر گرفته شده و با توجه به موارد خواسته شده توسط مشتری و هزینه اجرای کار و استفاده از لوازم مختلف قیمت دکوراسیون برآورد می‌شود.هیرادانا با کمترین هزینه می تواند طراحی دکوراسیون داخلی را انجام دهد و شما با حداقل هزینه، بهترین تغییرات را داشته باشید.

انواع دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی از نظر سبک در انواع مختلفی از قبیل دکوراسیون کلاسیک ، مدرن، صنعتی، اسکاندیناوی، مینیمال و غیره می باشد که هر یک از این سبک ها دارای ویژگی‌های خاصی بوده و با توجه به نوع ساختمان می‌ توان آن را اجرایی کرد.هر سبکی که برای طراحی دکوراسیون داخلی در نظر می گیرید بسیار مهم است که بتوانید آن را به شکل صحیح اجرا نمایید .

سبک ‌مدرن یکی از سبک های پرطرفدار امروزی به شمار می رود که از رنگ های ساده و منظم استفاده می شود. در این سبک از شیشه و استیل استفاده زیادی شده و لوازم شکل ساده و خطوط منظمی دارند.اشکال هندسی در سبک مدرن جایگاه بالایی دارند و اکثر لوازم صاف و صیقلی و شفاف می باشد.

در سبک صنعتی که به انقلاب صنعتی اروپا ارتباط دارد از چوب یا آجر در طراحی داخلی استفاده زیادی می شود.

در سبک مینیمال تمامی عنصر های اضافی از فضا حذف می ‌گردد و این سبک با توجه به سلیقه افراد انجام می‌گیرد و وسایل و لوازمی که در سبک مینیمال قرار می گیر ند،  بسیار ساده و جمع و جور می باشند.شرکت هیرادانا قادر به اجرای انواع سبک های طراحی دکوراسیون داخلی می باشد و با استفاده از روش های جدید و تکنیک های ویژه می‌ تواند این سبک ها را به بهترین شکل ممکن اجرا نماید بنابراین جهت سفارش طراحی داخلی و دکوراسیون و یا کسب اطلاعات بیشتر در این باره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02633262747    09129234620

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09127305449

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 594
نمایش همه
علاقه مندی ها ()