شارژ کپسول آتش نشانی متناسب با مشخصات فنی که بر روی کپسول درج می شود، صورت می گیرد. کپسول آتش نشانی به عنوان یکی از لوازم مهار کنندۀ آتش در مواقع آتش سوزی مورد استفاده قرار گرفته می شود. بر اساس استانداردهای بین المللی متناسب با نوع مواد اشتعال زایی که در پیرامون ما وجود دارد، از متریال مختلف جهت خاموش کردن آتش استفاده می کنند، به عنوان مثال جهت خاموش کردن آتش های ناشی از اشتعال کاغذ، چوب و نسوجات می توان از کپسول آتش نشانی فوم استفاده نمود.

بدین ترتیب مراکز شارژ کپسول آتش نشانی با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و توانمند قادر به ارائه خدمات شارژ کپسول با رعایت کلیۀ پرتکل های ایمنی و بهداشتی می باشند.  

جهت درخواست شارژ کپسول آتش نشانی می توانید از خدمات ایمنی آتش گریز تهران استفاده نمائید. این مجموعه با تهیۀ دستگاه های پیشرفته و اپراتورهای متخصص قادر به انجام شارژ انواع کپسول آتش نشانی در کمترین زمان می باشند.

مرکز ارائه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی

با توجه به آگاهی که عموم افراد از کپسول های آتش نشانی دارند، می دانند که برخی از کپسول های آتش نشانی دارای قابلیت شارژ مجدد می باشند. بدین ترتیب هنگام استفاده از کپسول و یا فرا رسیدن انقضاء کپسول باید نسبت به شارژ کپسول اقدام نمود. جهت شارژ کپسول های آتش نشانی نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته و همچنین اپراتورهای فنی و مجرب است که با نحوۀ شارژ انواع کپسول آتش نشانی آشنایی کامل دارند.

کپسول آتش نشانی به دلیل قابل حمل بودن آن پر کاربرد بوده و به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات اطفاء حریق به شمار می رود و کاربرد آن را می توان در محیط های مختلف مشاهده نمود. در همین راستا شاهد کاربرد گستردۀ کپسول های آتش نشانی در ظرفیت و محتویات مختلف در ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و غیره می باشیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتردر خصوص دریافت شارژ کپسول آتش نشانی در تهران می توانید به خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 743
نمایش همه
علاقه مندی ها ()