کپسول آتش نشانی در ابعاد و محتویات متفاوت عرضه می شوند. امروزه کلیۀ ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره موظف به تأمین کپسول آتش نشانی جهت رعایت اصول ایمنی می باشند. همانطور که گفته شد، تنوع کپسول های اتش نشانی بسیار است و متناسب با نوع مواد اشتعال زا که در محوطه وجود دارد، باید نسبت به خرید کپسول آتش نشانی اقدام نمائید. کپسول آتش نشانی به عنوان یکی از دستگاه های خاموش کننده سیار به شمار می رود. از این رو وجود چنین ابزاری در محیط های مختلف می تواند تأثیر قابل توجهی بر مهار نمودن حوادث آتش سوزی خواهد داشت.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران با تلاش در حوزۀ فروش و شارژ انواع کپسول آتش نشانی به فعالیت خود ادامه می دهد و همواره در صدد ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشند.

نکات خرید کپسول آتش نشانی و نحوۀ شارژ کپسول

نکات متعددی در حوزۀ خرید کپسول آتش نشانی وجود دارد و توصیه می کنیم افراد این نکات مهم را مد نظر داشته باشند. کپسول آتش نشانی پودر و گاز، کپسول آتش نشانی گاز و مایع، کپسول آتش نشانی هالوژن، کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن، کپسول آتش نشانی بیوورسال و ... برخی از انواع کپسول آتش نشانی به شمار می روند و در اندازه های مختلف در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود.

جهت استفاده از کپسول نیاز به کشیدن ضامن کپسول و فشردن اهرم می باشد. در واقع اهرم میلۀ تعبیه شده در کپسول را فشار داده و شیر فنری به سمت پایین فشرده می شود و در نهایت مسیر خروجی باز می شود. در نهایت گاز فشرده شده بر اثر فشارهای وارده رها می شود.

در صورت نیاز به خرید و  شارژ کپسول آتش نشانی در تهران با قیمت ارزان می توانید به مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 847
نمایش همه
علاقه مندی ها ()