هزینه نماشویی چقدر است ؟

فاکتورهای بسیار زیادی روی قیمت  نماشویی تاثیر دارد که نماروز بر اساس آن فاکتورها هزینه مشخص شده ای را جهت شستشوی نما از شما دریافت می کند. برخی از اصلی ترین و مهمترین این فاکتورها که شما باید به خوبی آنها را بشناسید عبارت است از :

  1. روش شستشو :

روش شستشوی نما یکی از مهمترین نکاتی است که روی قیمت نماشویی تاثیر می گذارد. هر یک از روش هایی که مربوط به شستشوی نما می باشد را شما می توانید پیش از انتخاب کردن به خوبی از نظر قیمتی بررسی کنید. برخی روش ها را شما می توانید به پیمانکاران نماروز درخواست دهید تا با هزینه کمترین برایتان انجام دهند. نماروز به خوبی با روش های متنوع نماشویی آشنایی دارد و می تواند آنها را روی ساختمان شما اجرا کند.

  1. نوع نما :

نوع نمای ساختمانی که شما می خواهید با استفاده از روش های متنوع نماشویی نمایید از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار قیمتی می باشد. نماروز به خوبی می تواند انواع نماهای ساختمانی را شستشو دهد و بر اساس نوع نمایی که دارید یکی از روش ها را برای ساختمان به کار می گیرد. نماشویی بر اساس نوع نمایی که شما دارید هزینه متفاوتی را در بر می گیرد. پیش از اینکه سفارش شست و شوی نما را دهید کارشناسان و پیمانکاران نماروز قادر هستند که قیمت کلی را به شما بیان نمایند. بنابراین بهتر است که از کارشناسان درخواست نمایید که شما را راهنمایی نمایند. برای اطلاع از  خدمات شستشوی آجر نما به سایت مراجعه کنید.

  1. تعداد طبقات ساختمان :

یکی از دیگر نکاتی که شما زمان پرداخت قیمت نماشویی باید به آن دقت داشته باشید تعداد طبقات ساختمان می باشد. شما باید به خوبی بدانید که نماروز برای شستشوی نمای ساختمان ها به خوبی تعداد طبقات را مورد بررسی قرار می دهد و سپس قیمت را به شما اعلام می نماید.

گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 681
نمایش همه
علاقه مندی ها ()