روش های شستشوی نمای ساختمان

 برخی از مهمترین روش هایی که مربوط به شستشوی نمای ساختمان می باشد و کارشناسان نماروز به خوبی با این روش ها آشنا هستند عبارت باشد :

  1. نماشویی با استفاده از داربست :

یکی از بهترین روش هایی که مربوط به نماشویی ساختمان می باشد استفاده کردن از داربست است. این روش یکی از روش های قدیمی به شمار می‌ رود که هزینه کمتری را به خود اختصاص می ‌دهد. پیمانکاران نماروز به بهترین نحو ممکن می توانند با استفاده از این روش شستشوی انواع نماهای ساختمانی را انجام دهند.

 2. نماشویی با استفاده از کلایمر

  یکی دیگر از روش هایی که امروزه در کشورهای متنوع برای شستشوی نمای ساختمان به کار برده می شود استفاده کردن از کلایمر می باشد. این دستگاه یک دستگاه اتوماتیک و دستی به شمار می ‌رود که بیشتر از نوع اتوماتیک آن استفاده می‌ کنند. پیمانکاران نماروز به خوبی با استانداردهایی که مربوط به این روش شستشوی نمای ساختمانی می باشد آشنا هستند و بر اساس استانداردهای مشخص شده آن را اجرا می‌ کنند. برای حرکت دادن این دستگاه روی نما هر یک از پیمانکاران نماروز قادر هستند که دستگاه را تنظیم کنند و حرکت اصولی روی آن داشته باشند. هزینه اجاره کردن این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه‌ ها تا حدودی بیشتر است.  آب بندی نمای ساختمان توسط نماروز انجام می گیرد. 

  1. نماشویی با استفاده از تلسکوپی :

یکی دیگر از روش هایی که مربوط به شستشوی نمای ساختمانی می باشد استفاده کردن از این تی تلسکوپی است که دسته بلند دارد. شما می توانید بر اساس متراژ ساختمان تی تلسکوپی را کوتاه و بلند کنید. هر یک از کارشناسان و پیمانکاران نماروز به خوبی قادر هستند که از این روش برای شستشو دادن نمای ساختمانی استفاده کنند. شستشوی نمای ساختمانی با استفاده از تی تلسکوپی تا حدودی گران می‌ باشد چرا که این دستگاه وارداتی است و هزینه زیادی برای خریداری دارد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 688
نمایش همه
علاقه مندی ها ()