اتصالات استنلس استیل از جمله محصولات فلزی پر کاربرد در صنایع مختلف به شمار می روند. با خرید اتصالات استنلس استیل می توان لوله های فولادی را به یکدیگر متصل نمود و بدین ترتیب بتوان سیستم های لوله کشی مرتبط با تأسیسات و یا خط تولید و مواردی از این قبیل را به بهترین شکل ممکن و کاملاً مطمئن پیاده سازی نمود. در واقع راه اندازی هر نوع سیستم لوله کشی بدون در اختیار داشتن انواع اتصالات استنلس استیل غیر ممکن است.

تجارت استیل راد به صورت حرفه ای فعالیت خود را در عرصۀ فروش تجهیزات استیل استنلس همانند لوله و اتصالات استنلس استیل، شیرآلات استیل و غیره آغاز نموده و همچنان با موفقیت ادامه می دهند.  

خرید انواع اتصالات استنلس استیل

صنعت گران در حوزۀ تولید محصولات متنوع فعالیت می کنند، لذا جهت راه اندازی سیستم تأسیسات، خطوط لوله کشی آب و فاضلاب و همچنین خطوط تولید کالا نیاز به خرید انواع اتصالات استنلس استیل، لوله، شیرآلات و وسایلی از این قبیل می باشند.

اتصالات لب جوش، اتصالات ساکت ولد، اتصالات رزوه ای، انواع زانویی (45 درجه، 90 درجه و 180 درجه)، درپوش، سه راهی مساوی، تبدیل غیر هم مرکز، سه راهی تبدیلی، سر شلنگی استیل، بوشن استیل، مغزی استیل، مهره ماسور، نیم بوشن، کپف جوشی درز دار، مانیسمان و ... از جمله انواع اتصالات استنلس استیل به شمار می آیند. متناسب با نوع کاریی که افراد دارند، می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا در اندازه های مختلف تهیه نمایند.

قیمت اتصالات استنلس استیل به نوع، ضخامت و ابعاد آن بستگی دارد. بنابراین بر حسب نوع فعالیت صنعتی که انجام می دهید، می توانید اتصالات مورد نیاز خود را سفارش دهید.

جهت خرید شیرآلات استنلس استیل و اتصالات استنلس استیل ارزان می توانید با کارشناسان فروش تجارت استیل راد تماس گرفته و پس از استعلام قیمت، قطعات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 748
نمایش همه
علاقه مندی ها ()