قیمت پوکه معدنی به ویژگی و ابعاد پوکه های معدنی بستگی دارد. پوکه معدنی نوعی سنگ معدنی است که از فرآیند فوران گدازه های آتشفشانی بدست می آید. در واقع مادۀ مذاب ماگما که در قسمت زیرین منطقۀ آتشفشان قرار گرفته اند و هنگام فوران به محیط بیرون پاشیده شده و پس از سرد شدن به صورت سنگ سوراخ دار و متخلخل درآمده و شامل خواص طبیعی می باشند و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. قیمت پوکه معدنی نقش مهمی در خرید این نوع سنگ دارد.

جهت دریافت لیست قیمت انواع پوکه معدنی می توانید با دفتر فروش پوکه معدنی رضایی تماس بگیرید.

قیمت پوکه معدنی قروه و تبریز

قیمت پوکه معدنی قروه با قیمت پوکه معدنی تبریز متفاوت است چون هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های خاص می باشند که باعث تمایز آنها نسبت به یکدیگر شده است.

کاربرد عمدۀ پوکه های معدنی را می توان در صنعت کشاورزی، ساختمان سازی، ساخت آبنما و غیره مشاهده نمود. همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، تفاوت قابل توجه این سنگ نسبت به دیگر سنگ ها، داشتن سوراخ های ریز و درشتی است که موجب سبک تر شدن وزن پوکه های معدنی شده است و می توان از آن برای زهکشی خاک و پروش گل و گیاه استفاده نمود. با این تفاسیر قیمت پوکه های معدنی متناسب با ابعادی که عرضه می شوند، متفاوت است.

در عصر حاضر به وفور می توان کاربرد پوکه های معدنی را در صنعت ساختمان سازی و عمرانی جهت ساخت بتن یا ستون های مقاوم ساختمان و همچنین شیب بندی سقف ساختمان ها مشاهده نمود.

برای اطلاع از قیمت خرید پوکه معدنی مانند خرید پوکه معدنی گردویی و نحوۀ سفارش دهی و زمان تحویل محصول می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ پوکه معدنی رضایی تماس بگیرید.

 

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 914
نمایش همه
علاقه مندی ها ()