شارژ کپسول آتش نشانی توسط دستگاه های پیشرفته و اپراتورهای مجرب انجام می گیرد. به طور کلی هنگام خرید کپسول آتش نشانی، در نظر گرفتن نوع مواد اشتعال زایی که در مکان وجود دارد، نقش بسزایی در انتخاب نوع کپسول آتش نشانی دارد. چرا که در حال حاضر شاهد فروش انواع کپسول آتش نشانی با محتویات پودر و گاز، دی اکسید کربن، فوم، آب و گاز و بیوورسال با ظرفیت های مختلف می باشیم. هنگام انجام شارژ کپسول آتش نشانی ، بر اساس نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ کپسول انجام می گیرد.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران با افتخار توانسته است تأمین دستگاه های پیشرفته و استخدام  پرسنل مجرب و متخصص، شرایط مناسبی جهت ارائه خدمات شارژ انواع کپسول آتش نشانی را برای مشتریان فراهم نمایند.

مجهزترین مرکز شارژ کپسول آتش نشانی

با مراجعه به مجهزترین مرکز شارژ کپسول آتش نشانی می توانید از تخصص و تجربیات مجموعه در جهت شارژ انواع کپسول آتش نشانی بهره مند شوید. هنگام استفاده از کپسول آتش نشانی، نیاز به رعایت یک سری نکات مهم است که در این مقاله نمی گنجد در رابطه با آن صحبت کنیم. نحوۀ شارژ کپسول آتش نشانی تأثیر مستقیم بر روی عملکرد کپسول خواهد داشت. همانطور که می دانید متناسب با نوع محتویات کپسول، به روش های مختلفی جهت خاموش کردن حریق استفاده می شود.

امروزه با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته، امکان شارژ فوری کپسول آتش نشانی در مدت زمان یک ربع یا همان 15 دقیقه ای وجود دارد. بنابراین نیاز نیست مدت زمان زیادی را جهت انجام شارژ کپسول های آتش نشانی صرف نمائید.

جهت دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران با محتویات آب و گاز، فوم، دی اکسید کربن و غیره می توانید از تجربیات گروه خدمات ایمنی آتش گریز تهران بهره مند شوید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 876
نمایش همه
علاقه مندی ها ()