دکوراسیون کلاسیک یکی از سبک های پر طرفدار در دکوراسیون داخلی می باشد که در بسیاری از مکان ها به چشم می خورد. از مشخصه های دکوراسیون کلاسیک  لوستر های چشمگیر  ، دکوری های حکاکی شده، رنگ بندی سنگین می باشد . این سبک یکی از سبک های مهم در دکوراسیون داخلی بوده و برای انواع مکان ها به خصوص منازل بسیار کاربردی می باشد.

اگر شما هم به فکر تغییر دکوراسیون هستید به سایت هیرادانا مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایید.

دکوراسیون کلاسیک چیست؟

سبک کلاسیک در دکوراسیون در واقع سبک سنتی غرب است که در دکوراسیون های داخلی بسیار به چشم می خورد. این سبک طبق اصول بوذه و به نظم و قانون حساس است. تقارن در سبک دکوراسیون کلاسیک بسیار مهم بوده و هر وسیله در جای خود قرار گرفته و همچنین اصول به طور کامل رعایت می شود. این سبک برگرفته از طراحی های انگلستان و فرانسه است . این سبک طرفداران زیادی دارد و در تمام دوره ها مورد توجه بوده است.

دکوراسیون کلاسیک مانند هر دکوراسیون در سبک های مختلف دارای ویژگی هایی است که باعث تمایز آن با دیگر سبک ها شده و سبک کلاسیک با بی نظمی و آشفتگی هیچ میانه ای ندارد. برای اجرای طراحی داخلی و دکوراسیون کلاسیک همانند سایر سبک ها نیاز است تا اصول را رعایت نموده و با استفاده از بهترین تغییرات در دکوراسیون ، آن را اجرایی نماید.اگر بخواهید دکوراسیون به شکا زیبا و جذب اجرا شود باید از طرح های خلاقانه بهره ببرید.

تزئینات دکوراسیون کلاسیک

در دکوراسیون کلاسیک تزئینات شامل کاغذ دیواری های گران قیمت و با کیفیت، پنل های چوبی زیبا از بهترین چوب، گچبری های خاص و زیبا، انواع کاغذ دیواری های پارچه ای و دیوار کوب ها و... می باشد. هر یک از این عوامل موثر در این دکوراسیون بوده و باید به تک تک اجزا دقت داشت.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02632742890    09129234620

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 721
نمایش همه
علاقه مندی ها ()