طراحی ویلا نسبت به طراحی آپارتمان بسیار متفاوت می باشد و دارای یک سری نکات مهم کلیدی است. طراحان دکوراسیون داخلی به صورت کاملاً تکنیکال قادر به رعایت اصول اولیۀ طراحی دکوراسیون داخلی ویلا و همچنین طراحی نمای ویلا می باشند. اگر علاقه مند به ساخت ویلای نوساز مطابق با سلیقۀ شخصی خود هستید، می توانید از تجربیات افراد متخصص در حوزۀ معماری و طراحی دکوراسیون ساختمان استفاده نمائید، که قادر به اجرای اصولی طراحی ویلا می باشند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا به صورت تخصصی در زمینۀ پروژه های طراحی و اجرای دکوراسیون ویلا و همچنین ساختمان فعالیت دارند. بدین وسیله افراد مختلف متناسب با سفارشی که در حوزۀ نوسازی ساختمان دارند، از تخصص و تجربیات فراوان این کمپانی استفاده نمایند.

طراحی ویلا به سبک مدرن و کلاسیک

همانطور که جهت اجرای طراحی دکوراسیون ساختمان می توان از سبک های مدرن و کلاسیک استفاده نمود. هم اکنون امکان اجرای اصولی طراحی ویلا مدرن و کلاسیک مطابق با سلایق مختلف وجود دارد. جهت موفقیت در اجرای پروژه های عمرانی، نیاز به استفاده از تیم کاری مجرب و متخصص است که اطلاعات جامعی نسبت به مراحل طراحی ویلا با متدهای جدید داشته باشند.

اصول طراحی ویلا متناسب با مناطق و شرایط آب و هوایی مختلف می تواند متفاوت باشد. در این صورت شاهد ترفندهای مختلفی جهت طراحی دکوراسیون ویلا به سبک های مدرن و کلاسیک با حداقل بودجه بندی می باشیم. امروزه انواع مختلفی از طراحی ویلا به صورت کاملاً اصولی انجام می گیرد و از ایده های خلاقانه و لوکس در جهت طراحی دکوراسیون داخلی ویلا و یا نمای ویلا الهام گرفته می شود.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا به دلیل تخصصی که طی سال ها فعالیت مداوم توانسته کسب نماید. در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های ارائه دهندۀ  خدمات بازسازی ساختمان و طراحی و معماری ویلا در تهران محسوب می شوند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02632742890    09129234620

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()