نقاشی ساختمان تأثیر بسزایی بر روی جلوه و زیبایی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان دارد. سطوح دیوار به تنهایی جلوه نداشته و به واسطۀ رنگ آمیزی می توان زیبایی سطوح مختلف دکوراسیون چندین برابر نمود. جهت اجرای نقاشی ساختمان از رنگ های مختلفی چون رنگ روغنی، رنگ پلاستیک، رنگ بلکا، رنگ پتینه، رنگ کنیتکس، رنگ مولتی کالر و غیره استفاده می شود. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد نسبت به دیگری دارد. از این رو برخی از گروه های ساختمانی توانسته اند فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ ارائه خدمات نقاشی ساختمان آغاز نمایند.

در همین راستا مجموعۀ رنگ کاران توانسته فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ نقاشی ساختمان در تهران ادامه دهد. این مجموعه با در اختیار داشتن مجرب ترین نقاش ساختمان، قادر به انجام رنگ آمیزی در طرح های کلاسیک و مدرن می باشند.

اجرای نقاشی ساختمان با بهترین ابزارآلات

نکتۀ مهمی که در اجرای نقاشی ساختمان باید در نظر گرفته شود، رعایت تناسب رنگ و هارمونی میان قسمت های مختلف انجام می گیرد. ابعاد فضای دکوراسیون، سلیقۀ شخصی مالک، سبک دکوراسیون، رنگبندی تجهیزات و لوازم دکوراسیون هر کدام موارد مهمی هستند که هنگام انجام نقاشی ساختمان در نظر گرفته می شوند و نقش بسزایی در جلوۀ دکوراسیون خواهد داشت.

جهت اجرای نقاشی ساختمان از ابزارالات رنگ، قلم مو، غلطک و اسپری رنگ استفاده می شود. نقاش ساختمان مجرب با اطلاعات جامعی که در رابطه با رنگ آمیزی قسمت های مختلف ساختمان دارند، قادر به رنگ آمیزی زیبا و چشمگیر در نمای دکوراسیون می باشند.

مراحل اجرای نقاشی ساختمان در تهران مشخص است و یک نقاش ساختمان ماهر نسبت به نحوۀ انجام مراحل کار آشنایی کامل را دارد. زیرسازی، بتونه زنی، سمباده زنی و رنگ آستر از جمله مراحل ابتدایی جهت انجام نقاشی ساختمان به شمار می روند.

در صورت داشتن سفارش نقاشی ساختمان مسکونی، اداری، تجاری و غیره می توانید با گروه رنگ کاران تماس حاصل فرمائید.

 

گروه نقاشی ساختمان عیوضی

 شماره تماس: 09124783693 - 09374452917

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 665
نمایش همه
علاقه مندی ها ()