شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان متقاضیان زیادی دارد چون امروزه ساخت و ساز با نمای ساختمان زیاد صورت می گیرد. تمیز بودن نمای ساختمان نقش بسزایی در چشم انداز آن و تفکر افراد خواهد داشت. به عبارتی کثیف بودن نمای ساختمان حس ناخوشایندی در ذهن افراد بجای می گذارد. آلایندهای معلق در هوا و همچنین گرد و غبار موجب جرم و کثیفی بر روی سطوح نما می شود. ارائه خدمات شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان توسط برخی از گروه های ساختمانی در سطح شهر به مالکین ساختمان کامپوزیت نما ارائه داده می شود.

گروه نماروز در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره تلاش دارد با تأمین تجهیزات ایمنی پرکاربرد و گسترش ابزارآلات کار در ارتفاع و همچنین استخدام نیروی مجرب در حوزه های مختلف خدمات ساختمانی، بتوانند قادر به انجام  شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان  با طناب، داربست و دیگر ابزارآلات باشند.

شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان با دستگاه واترجت

کامپوزیت به عنوان مصالح ساختمانی صیقلی محسوب می شود، از این رو جهت تمیز کردن سطوح آن می توان از روش دستی و همچنین دستگاه واترجت استفاده نمود. شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان با دستگاه واترجت در مدت زمان کوتاه تری انجام می گیرد. دستگاه واترجت در مدل های مختلف تک فاز، سه فاز و بنزینی ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

البته روش واترسند بلاست نیز با فرآیند پاشش دانه های سیلیس امکان زدودن رسوب، جرم، شوره و هر نوع آلودگی سطح نمای کامپوزیت را میسر می سازد. بدین وسیله می توان با کیفیت و دقت عمل بالایی فرآیند شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان و دیگر مصالح ساختمانی را به سرعت انجام داد.

گروه نماروز دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ انجام خدمات ساختمانی می باشد. این مجموعه به صورت حرفه ای قادر به  انجام شستشوی شیشه نمای ساختمان ، کامپوزیتی،  آجر، سنگ و غیره می باشند و جهت سفارش می توانید با مجموعه تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 712
نمایش همه
علاقه مندی ها ()