شستشوی آجر نما متفاوت از دیگر مصالح ساختمانی صیقلی انجام می گیرد. در واقع نوع آلودگی هایی که بر روی سطوح نمای غیر صیقلی قرار گرفته می شود، سخت تر از بین می رود. از این رو گروه های ساختمانی که خدمات شستشوی آجر نما را ارائه می دهند، اطلاعات جامعی نسبت به نحوۀ از بین جرم و آلودگی های سطوح نمای ساختمان دارند. بدین وسیله به بهترین شکل تلاش می کنند، کثیفی سطوح آجر نما را از بین ببرند.

گروه نماروز به صورت حرفه ای در زمینۀ خدمات ساختمانی فعالیت می کند. قادر به ارائه خدمات شستشوی آجر نما و دیگر مصالح ساختمانی صیقلی و غیر صیقلی با قیمت مناسب می باشند.

روش های شستشوی آجر نما

معمولاً گفته می شود، شستشوی آجر نما به راحتی انجام می گیرد، که البته بستگی به جرم و آلودگی سطوح آجر نما خواهد داشت. پروسۀ شستشوی آجر نمای ساختمان به صورت دستی و یا دستگاه واترجت انجام می گیرد. جوش شیرین، سرکه، مایع دستشویی و آب مواد اولیۀ شویندۀ مورد نیاز جهت شستشوی آجر نمای ساختمان محسوب می شوند. بدین وسیله با استفاده از اسکاج و یا فشار زیاد دستگاه واترجت سطوح آجر را تمیز نمود.

نکتۀ مهمی در حوزۀ نماشویی آجر وجود دارد که می توان به عدم شستشوی سطح آجر چند روز خیس خورده اشاره نمود. با افزایش ارتفاع ساختمان، جهت شستشوی آجر نما نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی است و کارگر ساختمانی که مجری نماشویی هستند، موظف به رعایت کلیۀ این نکات مهم می باشند.

قیمت شستشوی آجر نما و شستشوی شیشه نمای ساختمان بر اساس نوع جرم و میزان فضای آلوده مشخص می شود. البته ممکن است روش شستشوی نما نیز به نوبۀ خود بر روی هزینۀ نماشویی تأثیرگذار باشد.

گروه نماروز به اطلاعات جامع و امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به اجرای شستشوی ساختمان آجر نما می باشند.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 697
نمایش همه
علاقه مندی ها ()