شستشوی شیشه نمای ساختمان بر اساس سطوح صیقلی انجام می گیرد. جهت شستشوی شیشه نیاز به دقت زیادی است چون استفاده از وسایل و مواد شویندۀ نامناسب می تواند باعث ایجاد خط و خش بر روی شیشه شود. جهت انجام شستشوی شیشه نمای ساختمان از روش دستی یا همان تی و ابر استفاده می شود. به طور کلی افرادی که مجری انجام کارهای ساختمانی هستند، اطلاعات جامعی نسبت به نحوۀ صحیح شستشوی شیشه نمای ساختمان دارند و بهترین روش را انتخاب نموده و از آن جهت نظافت سطوح نمای ساختان استفاده می نمایند.

گروه نماروز به دلیل نوع فعالیت کاری که انجام می دهد، مجهز به تمامی تجهیزات کار ارتفاع چون طناب، کلایمر و همچنین لوازم ایمنی کار می باشند. متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، مناسب ترین تجهیزات را استفاده می نمایند. در لیست خدماتی که ارائه می دهند، می توانید شاهد خدمات نماشویی ساختمان شیشه ای، کامپوزیت و غیر صیقلی با طناب راپل باشید.

شستشوی شیشه نمای ساختمان با طناب

نکتۀ مهمی که در رابطه با انجام شستشوی شیشه نمای ساختمان با طناب وجود دارد، مسئله افزایش سرعت اجرای کار و هچنین دسترسی آسان کارگر به قسمت های مختلف نمای ساختمان می باشد. البته رعایت نکات ایمنی در روش اجرایی شستشوی نما از اهمیت بالایی برخوردار است.

معمولاً پیشنهاد می کنیم جهت کاهش هزینه های شستشوی نما، متناسب با میزان جرم و آلودگی که بر روی سطوح شیشه نما قرار می گیرد، به صورت دوره ای چند ماهه و یا چند ساله پروسۀ شستشوی شیشه نمای ساختمان را انجام دهید. در واقع هر چه میزان آلودگی سطوح نما زیاد باشد، می تواند باعث افزایش هزینۀ نماشویی شود.

جهت درخواست  خدمات شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان با نازل ترین قیمت می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 633
نمایش همه
علاقه مندی ها ()