شستشوی نمای ساختمان جهت از بین بردن آلودگی سطوح نمای کامپوزیت، شیشه، آجر، سنگی و غیره ارائه داده می شود. جلوۀ اصلی ساختمان های امروزی را نمای آنها مشخص می کند. از این رو تمیز نگه داشتن نمای ساختمان می تواند باعث جلب نظر عابرین گردد و جلوۀ ساختمان را دوچندان نماید. بنابراین ساختمان های بزرگ که زیبایی نما برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است، همواره تلاش می کنند به صورت دوره ای اجرای شستشوی نمای ساختمان را انجام دهند و در این صورت می توانند هزینۀ نماشویی را به حداقل مبلغ برسانند.

گروه نماروز به عنوان یکی از مجموعه های با تجربه در حوزۀ اجرای خدمات ساختمانی در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به ارائه خدمات شستشوی انواع نمای ساختمان با رعایت کلیۀ نکات ایمنی می باشند.

روش های اجرای شستشوی نمای ساختمان

جهت انجام شستشوی نمای ساختمان از روش دستی و یا مکانیزه استفاده می شود و انتخاب روش بر اساس سطح کثیفی و آلودگی سطوح نمای ساختمان و نوع مصالح ساختمانی صورت می گیرد. در حال حاضر برخی از افراد در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی فعالیت می کنند و در لیست خدماتی که ارائه می دهند، می توانید شاهد ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان با داربست و بدون داربست می باشند.

آلودگی های محیطی، شرایط نامساعد آب و هوایی و همچنین زندگی حیوانات در پیرامون نمای ساختمان هر کدام از عواملی هستند که می توانند موجب ایجاد جرم و آلودگی بر روی سطوح نما شود. از این رو شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان را می توان به صورت دستی و یا دستگاه واترجت در مدت زمان کوتاهی انجام داد.

در صورت نیاز به دریافت خدمات شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان می توانید از تجربیات گروه نماروز استفاده نمائید. این مجموعه تلاش می کند با ابزارآلاتی که در اختیار دارند، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 663
نمایش همه
علاقه مندی ها ()