شستشوی نمای ساختمان نیاز به استفاده از ابزارآلات مناسب، مواد شویندۀ با کیفیت و تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع می باشد. امروزه مراکز خدماتی متعددی در سطح تهران فعالیت خود را در حوزۀ ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان آغاز نموده اند و تلاش دارند با اتکاء به کارگران توانمند و مجرب بتوانند بهترین خدمات ساختمانی را به مشتریان ارائه دهند. با افزایش ارتفاع ساختمان، مالکین ساختمان ها خود نمی توانند نسبت به نظافت نمای ساختمان اقدام نمایند، از این رو جهت از بین برندن کثیفی و جرم از سطوح نمای ساختمان، به واسطۀ گروه های ساختمانی، درخواست نظافت و  شستشوی نمای ساختمان کامپوزیت، شیشه و غیره را می توانند داشته باشند.

گروه نماروز از ابتدای تأسیس شرکت، با استخدام نیروی انسانی مجرب و متخصص، بتوانند در حوزۀ خدمات ساختمانی فعالیت داشته باشند. با گذشت زمان و افزایش تجربیات خود، هم اکنون قادر به انجام شستشوی نمای ساختمان با طناب و دیگر ابزارآلات کار در ارتفاع می باشند.

شستشوی نمای ساختمان در مدت زمان کوتاه

نکتۀ مهمی که در رابطه با اجرای شستشوی نمای ساختمان وجود دارد، توجه به رعایت نکات ایمنی می باشد و این که مجری کار نسبت به نوع جرم و اینکه چه نوع مواد شوینده کاربردی تر می باشد، حائز اهمیت است. بدین ترتیب امکان شستشوی نمای ساختمان در مدت زمان کوتاه میسر می شود.

هزینۀ شستشوی نمای ساختمان بر اساس حجم آلودگی سطوح نما و ابعاد نمای ساختمان دارد. البته ممکن است فاکتورهای دیگر در تعیین قیمت اجرای شستشوی نمای ساختمان مطرح باشد و کارشناسان فنی نماروز بهتر می توانند شما را در این خصوص راهنمایی کنند. توجه داشته باشید، اجرای شستشوی نمای ساختمان به صورت دوره ای می تواند مانع از افزایش آلودگی سطوح نما گردد و بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

جهت استعلام قیمت خدمات نقاشی نما  و شستشوی انواع نمای ساختمان می توانید با دفتر خدمات دهی گروه نماروز تماس حاصل فرمائید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()