نماشویی با استفاده از ابزارآلات خاص انجام می گیرد. در این مقاله قصد داریم به برخی از نکات مهم مرتبط با ارائه خدمات نماشویی بپردازیم. پس همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این موضوع مهم کسب نمائید. انجام نماشویی توسط کارگران مجرب که قادر به انجام کار در ارتفاع هستند، انجام می گیرد. همانطور که می دانید نمای ساختمان جلوۀ اصلی ساختمان را تشکیل می دهد. با گذشت زمان آلودگی هوا، گرد و غبار، فضولات پرندگان و غیره موجب ایجاد جرم و آلودگی بر روی سطوح نمای ساختمان شود. بدین ترتیب نماشویی جهت نظافت سطوح نمای ساختمان ضروت خواهد داشت.

گروه نماروز مجهز به کلیۀ امکانات کار در ارتفاع می باشند و با استخدام نیروی انسانی توانمند و مجرب، هم اکنون قادر به ارائه خدمات نماشویی با روش دستی و دستگاه واترجت می باشد.

نماشویی انواع ساختمان

نکات متعددی در حوزۀ ارائه خدمات نماشویی وجود دارد و داشتن آگاهی از آنها می تواند بسیار مفید واقع گردد. جهت شستشوی نمای ساختمان، متناسب با نوع و میزان جرم و آلودگی سطوح مناسب ترین روش اجرای نماشویی انتخاب می شود. بدین وسیله بتوانند در مدت زمان کوتاه و کیفیت بالایی فرآیند نماشویی را به روش دستی و یا با استفاده از دستگاه واترجت انجام دهند.

قیمت نماشویی ساختمان بر اساس فاکتورهای متعددی مشخص می شود که می توان به حجم آلودگی، حجم مواد شوینده مورد استفاده، روش اجرای کار و غیره اشاره نمود. با توجه به اینکه عوامل متعددی در انجام شستشوی نمای ساختمان تأثیرگذار می باشد، پیش از انجام کار، قسمت نماشویی توسط مجری و کارشناس فنی مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود و سپس هزینۀ تقریبی انجام نماشویی مشخص می شود.

گروه نماروز سال های متوالی است که در حوزۀ خدمات ساختمانی مانند  اجرای نقاشی نما فعالیت دارد و جهت گسترش فعالیت مجموعه توانسته است، شرایط مناسبی جهت ارائه خدمات نماشویی غیر صیقلی و صیقلی فراهم نموده است.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 707
نمایش همه
علاقه مندی ها ()