نصب توری مرغی کاربرد خاص خود را در صنایع ساختمانی دارد. قصد داریم در این مقاله به صورت اختصاصی به موضوع مهم نصب توری مرغی با ابزارآلات کار در ارتفاع بپردازیم. کاربرد عمدۀ نصب توری جهت ایجاد محوطۀ محصور شده با قابلیت نورپردازی اشاره نمود. برخی از افراد خواستار پرورش گل و گیاه و یا نگهداری پرنده در محیط تراس در ساختمان هستند. بنابراین نیاز به استفاده از خدمات  نصب توری مرغی خواهند داشت.

جهت ایجاد منطقه ای محصور با توری مرغی پلاستیکی و فلزی می توانید از تجربیات خدمات گروه نماروز استفاده نمائید. این مجموعه پس از بررسی تمامی جوانب، با بهره گیری از ابزارآلات کار در ارتفاع، اقدام به نصب توری مرغی در نمای ساختمان می نمایند.

نصب توری مرغی با قیمت ارزان

جهت نصب توری مرغی نیاز به رعایت یک سری نکات مهم است که می توان به بررسی محل نصب، نوع کاربرد و قیمت اشاره نمود. در این صورت می توان مناسب ترین توری مرغی با طناب نصب شود. جهت نصب توری نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی است که مجری کار بتواند با اطمینان خاطر بر روی سطوح نمای ساختمان، توری را نصب نماید.

جهت نصب توری مرغی شرایط آب و هوایی محیط از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع متناسب با فضای پوشیده می توان از مزایای توری مرغی پلاستیکی ارزان استفاده نمود. این در حالی است که جهت نصب توری مرغی در فضای باز نیاز به استفاده از توری مرغی فلزی با روکش ضد زنگ می باشد که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و همچنین تابش مستقیم نور خورشید داشته باشند. همچنین وزن توری مرغی از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش بسزایی در مقاوم سازی محل نصب توری مرغی خواهد داشت.

جهت اطلاع از قیمت  اجرای نقاشی نما و نصب انواع توری مرغی و انجام کار می توانید با کارشناسان فنی گروه نماروز تماس گرفته و مشورت نمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 710
نمایش همه
علاقه مندی ها ()