پیچ و رولپلاک نمای ساختمان جهت استحکام بخشیدن به مصالح به کار رفته در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت اجرای نمای ساختمان از مصالح ساختمانی صیقلی و غیر صیقلی استفاده می شود. با گذشت زمان برخی از مصالح ساختمانی نما چون سنگ، آجر، سرامیک و غیره بر اثر شرایط نامساعد آب و هوایی سُست می شوند و ممکن است سقوط کنند. از این رو جهت ممانعت از این اتفاق، اقدام به اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می نمایند.

گروه نماروز به صورت تخصصی در زمینۀ ارائه خدمات ساختمانی در سطوح مرتفع فعالیت دارد. این مجموعه با بهره گیری از امکانات پیشرفته و ابزارآلات مناسب و تجهیزات ایمنی، قادر به ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان سنگ با طناب، داربست و غیره می باشند.

ارائه خدمات پیچ و رولپلاک انواع نمای ساختمان

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، به دلیل جلوگیری از ریزش مصالح نمای ساختمان و بروز هر گونه حوادث ناگهانی ناشی از این اتفاق نیاز به نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان است.

عوامل متعددی موجب کاهش استحکام و ماندگاری مصالح ساختمانی بر روی سطوح می شود، که می توان به اجرای نامناسب بندکشی نما، عدم اجرای صحیح اسکوپ سنگ و نشست ساختمان بر اثر گذشت زمان و زمین لرزه اشاره نمود. جهت انجام مراحل پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نیاز به ابزارآلات مخصوص چون چکش، پیچ، رولپلاک، دریل و پیچ بند است.

البته به دلیل انجام کار در ارتفاع زیاد، نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع می باشد. در حال حاضر توسط افراد مجرب، امکان اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب وجود دارد.

در صورت نیاز به دریافت خدمات نماشویی و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان سنگ و آجر می توانید با کارشناسان فنی گروه نماروز تماس حاصل فرمائید، تا هماهنگی های لازم جهت اجرای کار صورت گیرد.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 773
نمایش همه
علاقه مندی ها ()