پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با هدف مقاوم سازی نمای ساختمان سنگ، گرانیت و غیره صورت می گیرد. جهت اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نیاز به اجرای کار به صورت مرحله ای است. در این صورت مالکین ساختمان جهت استحکام بخشیدن به سنگ های قرنیز بام ساختمان از مزایای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان استفاده می کنند. پیش از اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، بازدید کلی از نمای ساختمان صورت می گیرد و نسبت به محکم بودن مصالح ساختمانی اطمینان حاصل می نمایند.

گروه نماروز به صورت تخصصی قادر به انجام کارهای ساختمانی هستند. این مجموعه همچنین امکانات لازم جهت اجرای هر گونه خدمات پیچ و رولپلاک را در نما و قسمت های مختلف ساختمان دارند.

انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در مدت زمان کوتاه

نکات متعددی در حوزۀ اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان وجود دارد و اپراتورهایی که مسئول اجرای کار هستند، در ابتدا به طور کامل قسمت های مختلف نمای ساختمان را مورد بررسی دقیق قرار می دهند و نسبت به شل بودن مصالح ساختمانی اطمینان حاصل می نمایند و سپس با استفاده از پیچ و رولپلاک آلومینیومی آنها را مستحکم می سازند.

عدم بررسی دقیق قسمت های مختلف سطوح نما، ممکن است در اثر لرزش های طبیعی و همچنین شرایط آب و هوایی نامساعد، به طور ناگهانی مصالح ساختمانی سقوط کنند و با خسارت همراه باشد، از این رو هنگام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نسبت به استحکام مصالح اطمینان حاصل نمائید.

پیش از انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نیاز به سوراخ نمودن سطوح و فرو کردن پیچ با چکش به داخل ساختمان می باشد. توجه داشته باشید، ارتفاع پیچ باید به اندازه ای باشد که ضخامت مصالح ساختمانی را در برگیرد و بر روی نما مستحکم باشد.

گروه نماروز به صورت حرفه ای در زمینۀ اجرای خدمات ساختمانی همچون شستشوی نمای ساختمان و نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، نقاشی نما، آب بندی نمای ساختمان و غیره فعالیت دارد.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 778
نمایش همه
علاقه مندی ها ()